אינסטגרם משיקה הערב אפשרות להשאיר תגובות (comments) על סטורי. המשמעות היא שאינסטגרם מאפשרת בפעם הראשונה לאנשים להגיב על סטורי של אחרים, כאשר התגובה גלויה ופומבית לעיני יתר העוקבים. 

איך זה יעבוד? רק העוקבים של המשתמש יוכלו לראות את התגובות שהשאירו על הסטורי שלו ורק העוקבים שהמשתמש עוקב אחריהם בחזרה יוכלו להשאיר תגובות על הסטורי של המשתמש. את התגובות ניתן למחוק, ובנוסף, ניתן להפעיל או לבטל את האפשרות להגיב עבור כל סטורי. הכלי החדש יהיה זמין בהדרגה ברחבי העולם, לרבות בישראל.

מהפכת ה-AI של מעבדי אינטל: יותר מהיר, חזק וחכם
בשורה לרגישים לאבק: Uwant משיקה שואבי אבק לחולי אסטמה ולאלרגיים

כזכור לפני מספר שבועות הוסיפה מטא חידוש נוסף למשתמשי האינסטגרם: הוספת טקסט לתמונות ישירות מעורך הפוסטים, בלי צורך לערוך את התמונות באפליקציה נפרדת. מעט טקסט יכול לסייע לפוסט להתבלט משאר התמונות בפיד או לסייע לאנשים לראות מידע שאולי לא יראה בכיתוב שבפוסט עצמו. מעורך הפוסטים תוכלו כעת גם להוסיף שכבת תמונה נוספת על גבי התמונה כמדבקה. 

תגובה בסטורי. חידושים באינסטוש שלכם (צילום: מטא)
תגובה בסטורי. חידושים באינסטוש שלכם (צילום: מטא)

וכך זה מתבצע: אחרי לחיצה על סימן ה"פלוס" ובחירת התמונה, יופיעו בחלק העליון של המסך כמה סימונים שמאפשרים הוספת טקסט, הוספת מדבקת תמונה נוספת, ועריכת החדות והבהירות של התמונה.

גם הסטוריז והרילז מקבלים כמה שיפורים: אינסטגרם הוסיפה גופנים חדשים, אפקטים ואנימציות שניתן להוסיף לטקסט כדי לגרום לו לבלוט. העדכון מגיע לאחר שורה של שיפורי מוצר נוספים באפליקציה: בין היתר ניתן להוסיף שירים לפרופיל, ולשתף עד 20 שקופיות בפוסט אינסטגרם אחד.