סמסונג קיימה הערב (רביעי) אירוע הכרזה בו חשפה את סדרת המכשירים החדשה - גלקסי S22 - הכוללת, בדומה לשנה שעברה, שלושה דגמים. ה-Galaxy S22 וה-S22 פלוס מצוידים במערך צילום משודרג, הכולל חיישן גדול ב-23 אחוזים, וטכנולוגיית Pixel Adaptive – המאפשרת כניסת אור בכמות גדולה יותר, חידוד והבלטה של הפרטים ולכידת צבעים שגורמים למצולמים לבלוט גם בחושך.

כתב מעריב כבר ניסה את המכשיר - וזו ההתרשמות

מערך הצילום של המכשירים כולל עדשה מרכזית ברזולוציית 50 מגה פיקסל, עדשת טלפוטו של עשרה מגה פיקסל ועדשה רחבה במיוחד עם 12 מגה פיקסל. בנוסף, תכונת המסגור האוטומטי החדשה מאפשרת זיהוי ומעקב אחר עד עשרה אנשים ומכוונת אוטומטית את מיקוד המצלמה כך שכולם נראים חדים וברורים. שני המכשירים מבוססים על טכנולוגיית VDIS המתקדמת להפחתת תנודות ורעידות, ומאפשרים צילום חלק וחד גם תוך כדי תנועה.



השניים מצוידים בטכנולוגיית ה-AI המתקדמת ביותר של Samsung,עם מפת העומק הסטריאופונית החדשה, המבוססת AI ומאפשרת צילום תמונות דיוקן איכותיות, בהן המצולמים ייראו טוב מתמיד, בחדות יוצאת דופן וירידה לפרטים הקטנים ביותר, לצד מצב המאפשר צילום איכותי במיוחד של החברים על ארבע - שכן הוא מונע התמזגות של פרוות החיה ברקע התמונה, כך שתמיד תקבלו תמונות ברורות ומלאות חיים של חיית המחמד האהובה.

סמסונג גלאקסי 22+ (צילום: סמסונג)
סמסונג גלאקסי 22+ (צילום: סמסונג)

ה-S22 וה-S22 פלוס מצוידים מעבד ה-4nm הראשון בסדרת הטלפונים של Galaxy, הכולל יכולות מתקדמות, המספקות ביצועים חסרי תקדים שייתנו מענה לכל הצרכים בתחום הסטרימינג והעבודה. בנוסף, פיצ'ר ניתוח התנהגות רשת ישפר את ביצועי האפליקציות שלכם באמצעות זיהוי אוטומטי של היישומים הנמצאים בשימוש והפניית מרב כוח העיבוד לשם. הדגם הבסיסי מצויד בסוללת 3,700 אמפר, ודגם הפלוס בסוללת 4,500 אמפר, כאשר השניים תומכים בטעינה מהירה של 25 וואט וטעינה מהירה במיוחד בהספק 45 וואט (בהתאמה). בסמסונג טוענים כי הסוללה בדגם הפלוס מחזיקה למעלה מיממה. 

השניים מצוידים במסך Dynamic AMOLED 2X אדפטיבי עם קצב ריענון של 120 הרץ, לחוויית צפייה וגיימינג הטובה ביותר, כאשר הדגם הבסיסי מצויד במסך 6.1 אינץ' והפלוס ב-6.6 אינץ', הכוללים טכנולוגיית Vision booster חכמה, שמתאימה את בהירות המסך באופן אוטומטי לתאורה סביבכם ומעצימה את ניגודיות הצבעים. בחברה טענו כי מדובר במכשירים העמידים ביותר של החברה עד כה - הכוללים Armor Aluminum – האלומיניום החזק ביותר בענף, לצד זכוכית Corning® Gorilla® Glass Victus®+ החדשה - בשני צידי המכשיר. 

שני הדגמים זמינים בצבעים שחור, לבן, ירוק, וזהב-ורוד, עם זיכרון RAM בנפח 8 ג'יגה וזיכרון פנימי בנפח 128 ג'יגה או 256 ג'יגה.

סמסונג גלאקסי 22+ (צילום: סמסונג)
סמסונג גלאקסי 22+ (צילום: סמסונג)

בתוך כך, בהמשך האירוע סמסונג חשפו את הדגם הפרימיום של הסדרה - ה-Galaxy S22 Ultra, הכולל בין היתר את ה-S Pen - העט המוכר והאהוב מסדרת מכשירי הנוט. לראשונה, העט החכם של החברה מגיע כשהוא מובנה במכשיר, וייתכן מאוד שהדבר מסמן את סופם של דגמי הנוט של החברה, שכן עד כה רק הם כללו אותו. בסמסונג ציינו כי מדובר בעט המהיר והרגיש ביותר שנוצר עד כה, עם זמן השהיה נמוך ב-70 אחוזים.

מערך הצילום של דגם האולטרה כולל עדשה ראשית ברזולוציית 108 מגה פיקסל, שתי עדשות טלפוטו ברזולוציית 10 מגה פיקסל ומצלמה אולטרה רחבה ברזולוציית 12 מגה פיקסל. בנוסף, ישנה מצלמה קדמית ברזולוציית 40 מגה פיקסל. הן כוללות בין היתר את חיישן 2.4um - חיישן הפיקסלים הגדול ביותר של סמסונג, המאפשר למצלמה ללכוד יותר אור ונתונים, וכך לשפר את התאורה והפרטים בסרטונים שלכם.

כמו כן, דגם האולטרה מצויד ביכולת זום אופטי 100X, כאשר מדובר במצלמה החכמה ביותר, התומכת בתכונות חדשות ורבות של בינה מלאכותית. בין היתר, מצב "דיוקן" נועד לגרום לכל תמונה להיראות מקצועית. בסמסונג טוענים עוד כי בזכות יכולות המצלמה החכמות והעוצמתיות של ה-S22 Ultra, הטלפון יאפשר תמיד לצלם תמונות וסרטוני וידאו מדהימים בכל תאורה.

כאמור, ה-S22 אולטרה הוא חלק מסדרת Galaxy S הראשונה המצוידת במעבד 4nm העדכני ביותר, שמניע את הבינה המלאכותית ולמידת המכונה המתקדמות ביותר של Samsung. זאת בנוסף לקישוריות Wi-Fi 6E, המהירה פי שניים מ-Wi-Fi 6.  המכשיר מצויד בסוללת 5000 אמפר, המאפשרת יותר מיום שלם של שימוש בין כל טעינה, כאשר האולטרה תומך בטעינה מהירה במיוחד בהספק 45W. דגם הפרימיום מצויד במסך מסוג Dynamic AMOLED 2X הניתן להתאמה, עם קצב ריענון של 120Hz בגודל 6.8 אינץ' ובהירות שיא של nit 1,750. 

סמסונג גלאקסי ULTRA (צילום: סמסונג)
סמסונג גלאקסי ULTRA (צילום: סמסונג)

ה-Galaxy S22 Ultra זמין בארבעה צבעים: שחור-פנטום, לבן-פנטום, ירוק ובורדו. בנוסף, הוא מגיע עם זיכרון RAM בנפח 12 ג'יגה וזיכרון פנימי של 256 ג'יגה או 512 ג'יגה.  

כמו כן, החברה חשפה במהלך האירוע את סדרת Galaxy Tab S8, הכוללת את Tab S8, Tab S8+ ו-Tab S8 Ultra. מדובר בטאבלטים הוורסטילים ביותר של Samsung עד כה, והם נועדו למי שעובד, לומד, משחק ויוצר על הטאבלט.

סמסונג גלאקסי Tab S8 (צילום: סמסונג)
סמסונג גלאקסי Tab S8 (צילום: סמסונג)

מכירת המכשירים תחל בישראל בימים הקרובים.