טיקטוק - הסוף? נשיא ארה"ב ג'ו ביידן חתם את סופה של אפליקציית הסרטונים הקצרים, כאשר חתם על החוק בן 4,126 העמודים האוסר על שימוש באפליקציה אצל כמעט ארבעה מיליון אנשים.

החוק אוסר על שימוש בטיקטוק על ידי עובדים של הממשלה הפדרלית במכשירים שבבעלותה. החוק מגיע לאחר גל של פעולות נגד אפליקציית הסרטונים המצליחה בשבועות האחרונים, על רקע חששות אבטחה וביקורות שהועלו על ידי דיווחים בתקשורת. בהתחשב בביקורת הגוברת על האפליקציה, שבבעלות חברת "בייטדאנס" הסינית, זו יכולה להיות רק ההתחלה של אתגרים שיגיעו לאפליקציה בשנה החדשה.

טיקטוק הגיבה על הביקורת החודש, כשאישרה למגזין "פורבס" שעובדיה עקבו באופן שגוי אחר מיקומם של שלושה מהעיתונאים של המגזין, תוך שימוש בשיטות, שלדברי "פורבס", מסתכמות בריגול. גורמים אמרו כי התקרית תרמה לספקנות גוברת כלפי האפליקציה, ועודדה איסורים חדשים במדינות ארה"ב ובאוניברסיטאות.

מייגן שטיפל, פקידה לשעבר במשרד המשפטים לביטחון לאומי, אמרה שהתקרית תקשה על האפליקציה להראות שהיא מנהלת נתונים באחריות. החוק על שימוש עובדי הממשלה באפליקציה מצטרף להחלטה של מספר מדינות בארה"ב לאסור על שימוש ב-"טיקטוק" במכשירים שניתנו מטעם ממשלות רבות, בהן: ארקנסו, לואיזיאנה, איידהו, ג'ורג'יה, איווה, אלבמה, וירג'יניה, יוטה, טקסס, נברסקה, פלורידה וטנסי.

מהיישומון המצליח נמסר בתגובה לדיווחים האחרונים לפיהם "טיקטוק" אוספת מידע על משתמשים, כי "אנו לא אוספים מידע מדויק על מיקום GPS ממשתמשים בארה"ב, מה שאומר שלא ניתן להשתמש בו כדי לנטר אנשים".