ניסוי הנערך בימים האחרונים בפייסבוק, עלול להדיר שינה מלא מעט אנשים שעוסקים בחדשות ובעסקים אשר מבוססים בעיקר על הרשת החברתית. אם אתם שואלים למה, מסתבר שהכסף הגדול עוד יותר (לא שחסר לה), יכול לגרום לפיד שלכם להיראות בצורה שונה לחלוטין ממה שקורה כרגע, והכל צפוי להיראות אחרת לחלוטין.
על פי דיווחים שמגיעים משש מדינות בהן נערך הניסוי, מתברר כי פייסבוק מתכוונת להתחיל ולפצל את הפיד שלנו, על מנת להפריד את הפוסטים האישיים שלנו מחברים ובני משפחה, אשר מספרים בעצם סיפורים אישיים, לבין עסקים ואתרי חדשות. הדפים העסקיים צפויים להופיע בזרם אחר לחלוטין מאשר החברתי.
על פי הניסוי הנערך בשש מדינות שונות, ביניהן נמצאות סלובקיה, סרביה וסרי לנקה, ישנה ירידה דרמטית של כמעט שני שלישים לדפים העסקיים ולאתרי החדשות המאיישים את הפיד. על פי ההערכות, הניסוי הזה מצוין לפייסבוק, שכן כעת היא תוכל לדרוש תשלום גדול יותר מגופי תקשורת, על מנת שהגולשים יוכלו להגיע אל הפרסומים שלהם.