מאות נהגי טסלה ננעלו במהלך סוף השבוע מחוץ לרכביהם, זאת בעקבות תקלה שפגעה באפליקציה לטלפון הנייד. מייסד החברה, אילון מאסק, הגיב לציוץ של נהג מתוסכל מדרום קוריאה, שציין כי הוא נתקל שוב ושוב בשגיאה כאשר בעת ניסיון להשתמש באפליקציית ה-iOS של רכב הטסלה 3 שלו.
מאסק עידכן כי "האפליקציה צפויה לחזור בקרוב לפעילות מלאה, ונראה כי הסיבה לכך היא שהגדלנו בטעות עוצמת התעבורה ברשת". בהמשך הוא התנצל על התקלה וציין כי בחברה ינקטו בפעולות כדי לוודא שתקלה כזו לא תקרה שוב.
התקלה דווחה לראשונה באתר Electrek, המתמחה ברכבים חשמליים, שקיבל דיווחים מבעלי טסלה בארצות הברית ובקנדה. בהמשך , התקבלו דיווחים דומים גם מאירופה ואסיה. על פי הפרסום באתר Downdetector, המנטר תקלות בשירותים שונים, כ-500 משתמשים דיווחו על התקלה.