שבועיים לאירועי הגאווה בתל אביב-יפו, עלה היום (חמישי) קמפיין פרסום בינלאומי, בין היתר בטיימס סקוור בניו יורק, תחת הכותרת "חוזרים לגאווה בתל אביב" (BACK TO TEL-AVIV PRIDE) ומטרתו להביא למצעד בתל אביב תיירים וקהלים נוספים לאלה המגיעים באופן מסורתי בכל שנה, במיוחד לאחר שנתיים של קורונה.
הצפי הוא לכ-15 אלף תיירים שיגיעו לעיר מכל העולם בימים הקרובים.
הקמפיין עלה הבוקר בטיימס-סקוור בניו יורק, על שלט הנאסד"ק המפורסם ובלונדון ובאמסטרדם בשילוט חוצות.
סגנית ראש העיר תל אביב-יפו ומחזיקת תיק התיירות ועיר עולם, ציפי ברנד, אמרה כי "כסגנית ראש העיר ומחזיקת תיק התיירות ו'עיר עולם' אני מתחייבת שנמשיך להיות הבית לקהילה הגאה מכל רחבי העולם. העיר נערכה עם שורה של אירועים חגיגיים לקראת המצעד ב-10.6 ומצפה לתיירים מחו"ל ולחוגגים מרחבי הארץ".