רשת קלאב הוטל הודיעה כי לאחר שלמדה לעומק את התקנות החדשות בדבר ביטול מתווה ה"איים הירוקים", לצד היתר למלונות להמשיך לפעול, החליטה כי קלאב הוטל אילת יישאר פתוח כמו בסגר השני וקראה ליתר המלונות באילת ללכת בעקבותיה. בעקבות קלאב הוטל, גם רשת ישרוטל החלה לפעול באותו מתווה ופתחה את מלון ישרוטל טאואר בתל אביב.

 ברשת קלאב הוטל ציינו, כי תקנות הממשלה קובעות כי "לאירוח אורחים אשר בית המלון משמש בעבורם חלופת מגורים, בין לתקופה קצרה ובין לתקופה ממושכת, בין שהם תושבי הארץ ובין שלא" כמו כן נקבע: "... שלא יפעלו חדר אוכל, בריכת שחיה ומכון כושר". בקלאב הוטל אילת הבהירו כי הפעילות נמשכת ברציפות לאורך כל השנה, בהתאם לתקנות משרד הבריאות והתו הסגול.

הסוויטות במקום הן בנות שניים-שלושה חדרים בגודל 50/100 מטר לסוויטה, כאשר בכל סוויטה מטבחון, פינת אוכל ומרפסת, אליהם ניתן להזמין גם משלוח ארוחות. המלון ממוקם במרחק הליכה 100 מטר מהים.

ברשת אמרו עוד, כי בעקבות ביטול מתווה "האיים הירוקים" ניתן יהיה להגיע מעתה לאילת, ללא צורך בביצוע בדיקות קורונה, אשר הקשו על אורחים להגיע והורידו דרמטית את התיירות הנכנסת לעיר.

עם זאת, על השוהים בבתי המלון יחולו הכללים, כאילו הם מצויים בביתם. הם יוכלו לצאת מהמלון עד למרחק של אלף מטרים לאחת המטרות המותרות בדין (פעילות ספורט יחידנית, רכישת מוצרים הכרחיים, רכישת ציוד סלולרי וכדומה). בקלאב הוטל אמרו עוד, כי אין מניעה לצאת ממקום המגורים על מנת להגיע לבתי המלון גם באילת.

בתקנות נקבע שמותר לצאת לצורך קבלת כל שירות שפועל בהתאם לתקנות, ללא מגבלת מרחק ומחוץ לטווח של אלף מטרים. "הגעה לפעילות בגופים, במוסדות או במסגרות או לפעילויות, לשירותים או לתכניות שהותרו בחוק או בתקנות לפיו".

לדברי ד"ר רוני פיבקו, יו"ר קלאב הוטל, "אנו קוראים לכל המלונות בעיר אילת ליישם את אותו המתווה שאנו מפעילים בהצלחה לאורך כל השנה האחרונה למען פרנסת תושבי העיר ורווחת האורחים".