גאווה ישראלית: הישג ישראלי מרהיב וחסר תקדים בפסטיבל פרסי המדיה העולמי שנערך ביום רביעי בערב ברומא: פרוקטר אנד גמבל ישראל, חברת מדיהקום ישראל ומשרד יחסי הציבור שטרן אריאלי סער, זכו ב-6 פרסים, בהם 3 פרסי זהב ושלושה פרסי כסף.
מדובר בהמשך ישיר להצלחה של פרוקטר אנד גמבל ישראל בזירה הבינ"ל שכן בשנת 2018 זכה התאגיד בישראל בשלוש אריות בפסטיבל קאן, חמישה פרסים בפסטיבל הפרסום והמדיה ברומא, שני פרסים של ירחון ADWEEK היוקרתי, חמישה פרסים ב-M&M Global Awards - כולל קמפיין השנה בעולם וכן במקום הראשון בעולם במדד 100 WARC היוקרתי המדרג את הפרסומות המצליחות בעולם התקשורת עם קמפיין למגזר החרדי למוצרי גילוח.
פסטיבל המדיה ברומא הינו אירוע הפרסום והמדיה מהחשובים והיוקרתיים בעולם, שני רק לפסטיבל קאן. לדעת רבים הפסטיבל באיטליה אף נחשב כמנבא התוצאות של הפסטיבל הצרפתי, ועל כן הציפיות מפרוקטר אנד גמבל בישראל וכל שותפיה לקראת קאן אף עלו עוד יותר החל מהבוקר. תעשיית הפרסום נאמדת על פי ההערכות בכ-1 טריליון דולר