בספר "לרקוד עם הבורא" מגוללת המחברת באופן ממצה ומעשי, שלב אחר שלב, את מכלול הכלים שבאמצעותם בני אדם יכולים לשנות את מצבם, לצאת ממקום של “תקיעות בלתי מוסברת” ולהגיע ליעדיהם. נאה דורש ונאה מקיים – בזכות העקרונות שגילתה, השאובים ממספר עולמות תוכן, הצליחה לשפר את חייה ולהגיע ליעדים רבים בתחום הכלכלי, הזוגי, הרגשי והרוחני!

הספר "לרקוד עם הבורא" מאת ניקה לאור כ"ץ מעניק הדרכה, כלים רוחניים ופרקטיים לפריצת דרך אל עבר השגת המטרות הרצויות בתחומי הזוגיות, הפרנסה ומערכות יחסים, ומונה את כל שלבי שיטת היצירה והמגנוט של המציאות הרצויה. גולת הכותרת של הספר היא לקט קצר של עדויות וסיפורי הצלחה וכן לקט של טיפים שבועיים שאותם נוהגת ניקה להעניק לקהל לקוחותיה.

ניקה, קיבלה בתקשור לפני עשרים וחמש שנים את "טכס פתיחת המזל", שבו היא פותחת לאנשים את המזל על ידי ייעוץ בתקשור, על ידי שינוי שם שמשנה את מזלו של האדם וניקוי אנרגיות שליליות כגון עין הרע, כשפים וקללות יחד עם סגולות מהקבלה ומהזוהר. כמו כן, היא מאבחנת על ידי תקשור, את החסמים האנרגטיים שסוגרים את מזלו של האדם. גם התובנות הייחודיות מניסיונה כונסו בפרק מיוחד בספר.

ניקה לאור כ"ץ נולדה ב־1961 במושב ינוב שבשרון בשם יפה, למשפחה ולה שבעה אחים. את שמה שינתה לניקה - אילת הניצחון במיתולוגיה היוונית וזה לאחר שקיבלה בתקשור בחלום ששמה נקרא על שם מי שהיא שלא הצליחה להביא ילדים לעולם, ורק לאחר ששינתה את שמה, הצליחה, לאחר חמש עשרה הפריות, להיכנס להריון מוצלח. 

הספר מתאר גם את מסעה האישי. עד גיל ארבעים בו חיה כרווקה, בחוסר מודעות מוחלט, עם אמונה בכך שגורלנו נקבע מראש ושרק יחידי סגולה, כמו רבנים ומדיומים למיניהם ניחנו ביכולת לדעת מה צופן לנו גורלנו. רק לקראת סוף העשור הרביעי לחייה למדה לפתח את היכולת שהייתה חבויה בה עוד בצעירותה, לקבל מסרים מהבורא, להעשיר ולפתח את עצמה במגוון רחב של כלים וטכניקות, לשחרר חסימות אנרגטיות ולמגנט לעצמה מציאות מיטבית בתחומי הזוגיות, מערכות יחסים ופרנסה, ולאחר מכן גם לאחרים ברחבי הארץ והעולם.