אמילי והיגואר האחרון
באמת מזמן לא צפינו בסרט לילדים שמתרחש בטבע הפראי ולא באיזה פלנטת תלת מימד ושהכוכב שלו הוא בעל חיים רגיל בלי כוחות על. מדהים להגיד אבל יש בזה משהו מרענן ושובה לב. מהיוצרים של הלהיט הבינלאומי ״מיה והאריה הלבן״ מגיעה הפקה עוצרת נשימה על סיפור חברות מיוחד במינו. נהנינו מכל רגע. אם אתם צריכים לבחור סרט אחד - שזה יהיה הסרט הזה.

אמילי נולדה וגדלה ביערות האמזונס הודות לעיסוקם של אביה ואמה. כאשר אירוע טרגי מאלץ את אמילי ומשפחתה לעזוב את היער ולעבור לחיות בעיר ניו יורק, היא ממשיכה לחלום במשך שנים על חזרה ליער הגשם כדי לפגוש את חברה האהוב, גור יגואר שאימצה וגידלה. בהגיעה לגיל 14, היא מגלה שכפר ילדותה נמצא תחת איום מצד סוחרי בעלי חיים. היא יודעת שהיא חייבת להגיע לשם, אבל התוכנית שלה נתקלת בהתנגדות של אביה ושל המורה שלה אניה שמוצאת עצמה לבסוף מצטרפת למסע יחד איתה. יחד הן נלחמות להציל את היגואר האחרון מאלה המבקשים להרוס את יער הגשם וחיות הבר הנמצאות בו. 

הסרט אמילי והיגואר האחרון (צילום: סרטי שובל וסרטי יונייטד קינג)
הסרט אמילי והיגואר האחרון (צילום: סרטי שובל וסרטי יונייטד קינג)

להציל את היער
סרט אנימציה לכל המשפחה מחברת ההפקה של לאונרדו דיקפריו ומסטודיו האנימציה שמאחורי "מפרץ ההרפתקאות", "צבי הנינג'ה"ו-"בוב ספוג". סיפורה של אוזי, אורנגאוטן קטנה שגדלה עם בני אדם בשמורת טבע לקופי אדם ולמדה מהם את שפת הסימנים והפכה לכוכבת רשת. צ'אנס, קוף הפרא, סוחף אותה להרפתקה ביער הגדול, שם היא מגלה את האמת אודות המפעלים המנצלים את משאבי הטבע ומסכנים את חיות הבר. יחד עם חברים נוספים אוזי יוצאת להציל את היער בו נולדה.

להציל את היער (צילום: טוליפ אינטרנטימנט)
להציל את היער (צילום: טוליפ אינטרנטימנט)

מטוסי על: הסרט
הרפתקת אנימציה מדובבת, מבוססת על הדמויות של הסדרה הפופולרית בעלילת סרט באורך מלא, גם לגילאים בוגרים יותר. ג'ט הוא מטוס הסילון המהיר בעולם, שנקלע יחד עם פיי, בלוגרית מוזיקה צעירה ומוכשרת, למזימה של בילי ווילי, הנבל העירוני. השניים יוצאים להרפתקה סוחפת, אך למרות הכוונות הטובות, המטרות של השניים מתבררות כמנוגדות והדברים מסתבכים ויוצאים משליטה. מטוסי העל הנאמנים מתייצבים לעזרתם, והצופים יזכו עימם לשיעור חשוב על חברות, אומץ וחיזוק הערך העצמי כפרטים וגם כחלק מקבוצה. מומלץ לילדים שכבר היו בקולנוע ומתחברים לקונספט של סיפור ארוך עם טובים ורעים. הסרט בדיבוב לעברית.

מטוסי על: הסרט (צילום: באדיבות סרטי חמישה כוכבים)
מטוסי על: הסרט (צילום: באדיבות סרטי חמישה כוכבים)

עוד משהו בקטנה
אב ובנו שודדים בנק וכשהם נמלטים לרכב המילוט מסתבר שהחנו אותו בחניית נכים והמשטרה גררה אותו. בסמוך חונה אוטובוס שמוביל קבוצה מופלאה של אנשים עם צרכים מיוחדים לחופשה בטבע. הם ממתינים לבחור החדש סילבן וחושבים בטעות שהשודד הצעיר הוא סילבן, וכך מצטרפים האב והבן לחבורה, הבן שמנסה להראות כבחור עם צרכים מיוחדים והאב שהופך להיות המטפל. מכאן מתחילה הרפתקה מופלאה כשהאב והבן מתחברים לקבוצה, המשטרה שמתקרבת בעקבות השודדים, והקשר שנוצר בין האב, הבן והחבורה – קשר אמיץ ומיוחד שאי אפשר יהיה לנתק.

הסרט עוד משהו בקטנה (צילום: סרטי שובל וסרטי יונייטד קינג)
הסרט עוד משהו בקטנה (צילום: סרטי שובל וסרטי יונייטד קינג)

התיבה של נוח
ויני וטום, שני עכברים שובבים, נקלעים להרפתקה בלב ים עם כל זוגות החיות על התיבה שבנה נוח כדי להציל את כל יצורי כדור הארץ משיטפון ענק. הם מנסים להערים על אריה ערמומי ושתלטן, בעזרת כוחה הקסום של המוזיקה. האם יצליחו להחזיר את ההרמוניה והצדק לתיבה? הצטרפו אליהם לסימפוניה של אומץ וידידות, ותגלו יחד איתם שגם היצורים הקטנים ביותר יכולים לעשות גלים ענקיים בזכות קצת כישרון, והרבה אהבה.

הסרט התיבה של נוח (צילום: באדיבות סרטי פילמהאוס)
הסרט התיבה של נוח (צילום: באדיבות סרטי פילמהאוס)

החתול בעל 10 הנשמות
מאז ומתמיד החתולים כבשו את המסך והפכו לסרטי קאלט, ביניהם: חתולים בצמרת, החיים הסודיים של חיות המחמד, אוליבר וחבורתו, תום וג'רי, לוני טונס, החתול של שרק, גארפילד, חתול במוזיאון, וכעת תורו של ״בקט״ (בדיבובו של קווין רובין), חתול רחוב שאומץ על ידי רוז הצעירה ונהנה מאד מחייו החדשים בבית  החם. הוא הופך לעצלן, גרגרן, וגאוותן אך כשהוא מאבד את נשמתו התשיעית הוא מתחנן לקבל הזדמנות אחרונה לשנות את דרכיו. בקט מקבל אותה אך היא מגיעה עם כוכבית קטנה – הוא יכול לחזור לחיים נוספים לצד רוז, אך בכל פעם כחיה אחרת. בקט חוזר והשיגועים מתחילים. האם רוז תזהה את החיה האהובה עליה? האם בקט יצליח להציל את רוז מהסכנה המתקרבת? קומדיית הרפתקאות לכל המשפחה מהיוצרים של "אבא אווזה".

החתול בעל 10 הנשמות (צילום: רד קייפ)
החתול בעל 10 הנשמות (צילום: רד קייפ)

בית ספר לחיות מדברות
הייתם רוצים ללמוד בכיתה שהתלמידים האחרים הן חיות מדברות?
הכירו את הכיתה הכי מדליקה בעולם בה פינגווין מהיר דיבור, שועל חכמולוג , צב משעשע וזיקית פוזלת מסייעים לילדים להתמודד עם הבעיות שלהם בכיתה ובין החברים ואף לחקור תעלומה המתרחשת בין כותלי המוסד.סרט ההמשך ללהיט "סוד החיות הקסומות" ומבוסס על סדרת הספרים בינלאומית המצליחה שהופצה בלמעלה מ-80 מדינות. 90 דקות, גרמניה, מדובב לעברית.

בית הספר לחיות מדברות (צילום: רד קייפ)
בית הספר לחיות מדברות (צילום: רד קייפ)

גיבורה בהפתעה 2
גיבורה בהפתעה חוזרת להציל את המצב. שנה לאחר אירועי הסרט הראשון, בזכות גבורתם ,מוצב בכיכר העיר פסל בדמותם של צמד לוחמי הפשע. אפליקציה חדשה עולה לאוויר ומאפשרת לאזרחים המקומיים לפנות לצמד בכל בעיה, גדולה או קטנה, בכל עת. למרות שהאפליקציה נוצרה מתוך כוונות טובות, אזרחים מתחילים לנצל אותה ומבקשים עזרה כדי לבצע את המשימות הבסיסיות ביותר. בלי שום 'עבודת גיבורי על' אמיתית להתעסק בה, מגי מוצאת את עצמה באופן קבוע פותחת סתימות בשירותים, עושה בייביסיטר ומפקחת על בני נוער שעושים שטויות.

גיבורה בהפתעה 2 (צילום: באדיבות סרטי פילמהאוס)
גיבורה בהפתעה 2 (צילום: באדיבות סרטי פילמהאוס)

נמר מי שמדבר
טייגי, נמר צעיר ומשעשע נלכד בג'ונגל על ידי חבורת ציידים וניצל בזכות תושייתו של מיטשל הצעיר, ילד החולם להיות גיבור על. מיטשל משחררו ומחביאו בתא המטען של רכב המשפחה כל הדרך הביתה. בביתו הוא יגלה שקשה להחביא נמר ענק בחדר ילדים קטן, והשניים יתגלגלו מהרפתקה להרפתקה בעיר הגדולה בניסיון להחזיר את טייגי למשפחתו. במהלך המסע המשותף, השניים יגלו שלפעמים כוחו העל הטוב מכולם הוא חברות טובה.
 

נמר מי שמדבר (צילום: רד קייפ)
נמר מי שמדבר (צילום: רד קייפ)