הזמר תום גפן (עילי בוטנר ונערי החוץ) מוציא הבוקר את השיר "ילד של אהבה", לזכרו של סמ"ר עומרי ניב פיירשטיין ז"ל, לוחם חילוץ והצלה בבא"ח העורף שנפל ב-7 באוקטובר.

עומרי נולד בגבעתיים למשפחה בת שלושה הורים, האמהות אור-לי ומיכל, ואבא קובי, בהורות משותפת. עומרי היה ילד דעתן ושמח, הוא עסק בספורט כל חייו, היה חניך ומדריך בנוער העובד, היה מגנט לילדים צעירים ממנו. הוא התגייס באוגוסט 21 ושירת כלוחם חילוץ והצלה בפיקוד העורף. לאחר ההכשרה הוצבה הפלוגה לפעילות בט״ש במרחב איו״ש. 

ביוני 23 חזר לבא״ח זיקים בתפקיד ב׳ קוד- נהג לוחם מבצעי בחפ״ק פלוגת ההכשרה אוגוסט 23, היה יד ימינו של המ״פ וחלק מסגל ההכשרה של הפלוגה. עומרי היה דמות משמעותית ביותר עבור חברי וחברות הסגל ובעבור הטירונים. היה ידוע בחיבוק הגדול שלו וביכולת שלו לראות אנשים, לידו איש לא הרגיש שקוף. 

בשמחת תורה נשארו שבת, כל הסגל ביחד עם הטירונים. בשבעה באוקטובר התעוררו הסגל והטירונים לאזעקות צבע אדום ונכנסו למיגוניות.  כשהבינו שיש ניסיונות חדירה של מחבלים התבקשו הסגל להחליף את הטירונים בעמדות השמירה. 

המפקדים והמפקדות בסגל נלחמו במחבלים מלחמה קשה, הם היו מעטים מול רבים, אבל נחושים וחתרו למגע, הם הבינו שעליהם לשמור על חבריהם לסגל ובעיקר עם הטירונים. בכך הם מנעו את חדירתם של המחבלים לבסיס, תוך שהם מפנים פצועים.  לפני שעומרי עלה לעמדת השמירה והצטרף אל אדר, ינאי ועדן, הוא ראה את חברתו לסגל, נועה, נורית ונופלת. 

עומרי, מבלי לחשוב פעמיים, יצא מהמיגונית המוגנת, לשדה הפתוח תחת אש מחבלים, טילים ואש חיה, הוא גרר אותה למקום מוגן, דיווח על פציעתה, ביקש פינוי ואלונקה, חיכה שיפנו אותה, משהובאה למקום בטוח, עלה לעמדה להילחם. 

לאחר כ-45 דקות קרב עיקש במחבלים, ולאחר שירו לעברם 8 רימונים ורק.פי.ג׳י. הם הוכרעו. בעמדה נהרגו כל הארבעה, לוחמים ולוחמות כולל עומרי. הם הצילו חייהם של 90 טירונים וכ- 30 אזרחים ששהו בבסיס. בא״ח זיקים היה הבסיס היחיד שלא נכבש בשבת ה- 7/10. 

איתי זילברשטיין (נערי רפול), יוצר השיר :"השיר הגיע מעצמו, נכתב מעצמו, כאילו הרגשתי צינור לנגן ולשיר את השיר בבוקר. כששיר מצמרר אותי בפעם הראשונה ואני בוכה , אני יודע שכאילו נולד ילד. והיה ברור שזה ילד של אהבה. המילים דויקו יחד איתכם וכשהרגשנו שהשיר מהודק, פניתי לשותף שלי להרכב ״נערי רפול״- מאיר עמר שישר התחבר ונרתם לעניין. באותה צורה מיד עילי בוטנר ( שכבר שנים לא מנגן בשירים שהוא לא כותב ותום גפן- סולן של ילדי החוץ. צירפנו בקולות עדינים את ״נעורי גבעתיים״- להקת הנוער הייצוגית שמאד רצו והרגישו צורך להיות שותפים והקלטנו את השיר. 

"עומרי היה ללא ספק ילד של אהבה, הוא בא מתוך אהבה לשלושה הורים. אור-לי ומיכל בחרו את קובי להיות אבא של ילדיהם וביחד בראו את עומרי ואחריו את מאיה ומיקה. בתום השבעה ולקראת השלושים הגיעו נציגים של משרד הבטחון לתאם את הכיתוב על המצבה. הם הביאו הצעה בה מצוין- עומרי ניב פיירשטין, בן אור-לי וקובי. המשפחה הבהירה להם שמדובר בטעות ועומרי הוא בן אור-לי מיכלי וקובי. כעבור מספר ימים של שיחות הסבר ולבסוף התקבל ואושר הכיתוב שביקשה המשפחה. עומרי היה לחלל צהל הראשון אשר נכתבו על מצבתו שתי אמהות ואב. 

"עומרי נהרג כשהוא מאושר ושמח, כשהוא עושה תפקיד משמעותי ומציל חיים, עומרי היה עטוף באהבה, מוקף אהובים ואהובות שמבכים את לכתו. ילד של אהבה הוא התאור הכי מדוייק שניתן היה להעניק לילד האהוב הזה".