לאחר שפרי פארל, סולן להקת הרוק האמריקאית הוותיקה ג'יינז אדיקשן, תקף את גיטריסט ההרכב, דייב נבארו, באמצע הופעה בבוסטון בסוף השבוע האחרון, הלהקה התנצלה הלילה (ראשון) בפני המעריצים והחליטה לבטל את הופעתה הבאה.

חזק, פגיע ומלא תעוזה: "עכשיו טוב" של רביב כנר שם אותו במקום הראוי
איבדה את הקסם? האלבום של שרית חדד מכיל בעיקר בלדות סטנדרטיות

לפי דיווחים, פארל צעק למיקרופון לפני שצעד לעבר נבארו ודחף אותו, ונבארו ניסה להתגונן ולעצור את פארל. זאת, מתרחש על הבמה לאחר ששיר נקטע באמצע. פארל המשיך לדחוף את נבארו ונתן לו אגרוף. נבארו הדף אותו ואז אנשי הצוות מיהרו לתפוס את פארל בניסיון למשוך אותו מלהרביץ לנבארו.

מעריצים שנכחו במקום סיפרו לתקשורת הזרה שהיה נראה שהמתח בין השניים גדל במהלך מספר שירים, וכי פארל התחיל לצעוק על נבארו כבר באמצע השיר "Mountain Song".

המתח התעצם כשהלהקה ביצעה את השיר "Three Days" ואז פארל תקף את נבארו בעת השיר "Ocean Days". פארל קילל וחבט בנבארו במשך כתשעה שירים בהופעה, הוא התבקש על ידי אנשי הצוות שתפסו אותו להפסיק להתנפל על נבארו ולאחר מכן נגרר מהבמה על ידי הצוות והבסיסט אריק אייברי, שנראה נסער במיוחד.

הודעת ההתנצלות של להקת ''ג'יינז אדיקשן'' (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הודעת ההתנצלות של להקת ''ג'יינז אדיקשן'' (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

הערב הסתיים בפתאומיות והלהקה נעלמה מהבמה. לאחר זמן מה, נבארו, אייברי והמתופף סטיבן פרקינס עלו שוב לבמה, חיבקו זה את זה ונופפו לקהל. מעריצים רבים הריעו להם. סיבוב ההופעות של ההופעה היה אמור להמשך עד אמצע אוקטובר, וכעת הלהקה החליטה לבטל את ההופעה הבאה.