פסטיבל אושפיזין ממשיך את המסורת זו השנה ה- 9, עם שמונה ימים של אושפיזין מוזיקלי סוחף במסגרתו יארח רשימת אמנים עשירה במגוון שיתופי פעולה, חיבורים ושותפויות בימתיות מרתקות ומרגשות. הפסטיבל ייערך בין התאריכים 15-22.10.24 חוה"מ סוכות.

אודיה, זוכת פרס אקו"ם ופרס אמ"י ומהזמרות המובילות של העשור הנוכחי, תשיר את כל להיטיה הבולטים והמוכרים במופע מיוחד לכבוד פסטיבל אושפיזין.

פסטיבל אושפיזין יחגוג 30 שנות יצירה לחברים של נטאשה, מהלהקות הבולטות והאהובות בישראל. נחגוג להם ואיתם על בימת המשכן לאומנויות אשדוד בהפקה מלאה בלהיטים שעיצבו דור שלם.

פסטיבל אושפיזין יציין השנה 20 שנה ליהדות גיאורגיה בערב מלא במורשת, שירה ומחול גיאורגי בהשתתפות מיטב האומנים מהארץ ומחו"ל.

חיים משה מהזמרים הגדולים והאהובים, ששיריו מהווים חלק בלתי נפרד מפסקול חיינו במופע מלא להיטים שיגרמו לכולנו להתרגש.

פסטיבל אושפיזין יפגיש על במה שתי נשים מצליחות ואהובות, ירדנה ארזי ואודיה קורן, בערב מלא הומור, שירים וסיפורים שיחזירו אותנו הביתה

פסטיבל אושפיזין יחגוג 35 שנות יצירה לתזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד בערב בהשתתפות שלושת האומנים המובילים בישראל בתחום המוזיקה האנדלוסית:  ליאור אלמליח, משה לוק ובנג'מין בוזגלו.

להקת הגבעטרון, כלת פרס ישראל, במופע שכולו ישראליות, נוסטלגיה ורגש במהלכו יארחו את חנן יובל וגלית גיאת.

פסטיבל אושפיזין בערב מחווה לשירים הגדולים של הצמדים והשלישיות במוזיקה הישראלית: שלישיית גשר הירקון, הנשמות הטהורות, החלונות הגבוהים, השלושרים, הפרברים, הדודאים, אילן ואילנית, הלהקות הצבאיות ועוד.

דורית ראובני, להקת "סקסטה",  משה דץ,  שרי, שימי תבורי, דוד קריבושי ולהקה - פסטיבל אושפיזין יפגיש על במה אחת נבחרת של אומנים בולטים בקלאסיקה הישראלית, עם אינספור להיטים שהפכו לחלק בלתי נפרד מפסקול חיינו, יחד ולחוד על במה אחת במופע חדש בהשתתפותו וניהולו המוזיקלי של דוד קריבושי ובליווי להקה.

אלמליח וגוסטו, שני אומנים שגדלו על המוזיקה של ג'ו עמר וכל אחד לקח ממנו את הצידה לדרך המוזיקלית בערב שכולו ג'ו עמר מלווה בכלים אתנים.

עוד בפסטיבל השנה: מופע פלמנקו עם 14 אמנים, רקדניות ומוזיקאים, דורון רפאלי ודניאל וייס, שני יוצרים מוכשרים במופע מרגש מירושלים ועד בארי, אסף אשתר בחגיגת זמר סוחפת עם סיפורים מאחורי השירים ומופע פיוטים ומזמורים מרגשים ומוכרים בנוסח יהדות איזמיר.

מיוחד לפסטיבל! כנס אקדמי שיכלול הרצאה מרתקת ופאנל מקצועי שיוקדש למסלול יהדות גיאורגיה ותרומתה לתקומת עם ישראל.

אירועי הפסטיבל יערכו באשדוד לאורך ימי חול המועד סוכות: אמפי אשדוד, משכן אשדוד, בית יד לבנים, מונארט מרכז תרבות.

ד"ר יחיאל לסרי, ראש העיר: "בימים מאתגרים אלה בחרנו, לצד הצער, לא לוותר ולהמשיך ליצור, לפתח ולהנות בגאווה גדולה מהשפע התרבותי שיש לעיר שלנו להציע. אני מזמין את כולם להיות אושפיזין במוקדי התרבות בעירנו ונושא תפילה לימים טובים ובטוחים יותר."

עו"ד גבריאל כנפו, יו"ר הדירקטוריון: "למרות הקושי נמשיך במסורת גם השנה כדי לשמור על הרוח והתרבות הישראלית. צפוי לנו פסטיבל עם רפרטואר עשיר ומגוון בעולמות תוכן שונים שמביא את כל הצבעים של אשדוד במלוא תפארתם."

עו"ד יוסי עטר, מנכ"ל הפסטיבל: "בחג הסוכות הקרוב נארח אושפיזין מוסיקלי בהשתתפותם של השורה הראשונה של אומני המוסיקה הישראלית שיארחו ויתארחו וייצרו חיבורים ושותפויות בימתיות מרגשות שיקרבו לבבות ויתנו לכולנו מעט נחת רוח."