הדי.ג'יי ומפיק העל ההולנדי מגיע למדבר של ישראל: טייסטו (Tiesto), מהאמנים האלקטרוניים האהובים בכל הזמנים, יגיע לישראל להופעה בלוקיישן עוצר נשימה בלב המדבר, בפלא הטבע של עמודי שלמה בפארק תמנע.

טייסטו מגיע לישראל אחרי שניגן בבמה הראשית לעיני קהל של 50 אלף איש בפסטיבל Tomorrowland בבלגיה עם סט של להיטים ישנים וחדשים ובראשם The Business שהחזיר אותו למרכז הבמה.

ה-DJ והמפיק ההולנדי שנחשב לאבי הסצנה העולמית של המוזיקה האלקטרונית בשני העשורים האחרונים. יופיע בלוקיישן הייחודי במרחב המדברי של העיר אילת ובמרכזו של עמק אדום, אשר מחבר לראשונה אלפי שנות היסטוריה ונוף מדברי עוצר נשימה עם פסטיבל מוזיקה אלקטרונית סוחף ועוצמתי. הפסטיבל יתקיים למרגלות עמודי שלמה המרהיבים.

פוסטר הופעה טייסטו  (צילום: יחצ)
פוסטר הופעה טייסטו (צילום: יחצ)

טייסטו, שלו מעריצים רבים גם בישראל ינגן בסט של כ-3 שעות את מיטב המוזיקה שלו בעשרים השנים האחרונות בשילוב קטעים חדשים, ליצירת אירוע בלתי נשכח. האירוע ייפתח בשעה 22:00 ויימשך עד 6:00 בבוקר עם ליין אפ מלא ומסעיר שיתפרסם בהמשך.

האירוע לבני 20 ומעלה. ההופעה תתקיים במסגרת לייפטיים פסטיבל (LifeTime Festival) בתמיכה של תאגיד התיירות ועיריית אילת ומועדון הסלינה האילתי, כרטיסים לפסטיבל יימכרו במחירים של 450-310 ש״ח, כולל שאטל הלוך ושוב מפארק הטרמינל (שדה התעופה הישן באילת) לפסטיבל.

http://ltf.megatickets.co.il/