באחת מפינותיו היפהפיות של האי ננטקט, השוכן מול חופי מסצ'וסטס, מתגורר זוג עשיר ונוצץ. היא סופרת מצליחה ומיליונרית, שמאחוריה עשרות רבי־מכר. הוא פחות או יותר בטלן, שותה ומעשן וויד, שוכב עם נשים אחרות ומתפרנס בשופי מהונה של אשתו. לכבוד חתונתו של אחד הבנים, ולהשקת ספרה החדש של בעלת הבית, מתכנסים באי כמה עשרות בני משפחה, חברים ומקורבים. ואז, סורפרייז סורפרייז, נרצחת אחת מהאורחות.

נתיחה שלאחר המוות מגלה שהנרצחת הייתה בהריון מבעלה של הסופרת. הוא נחשד מיד, אבל הוכחה אין. מכאן מתנהלת הסדרה בניחותא, אפילו בשלוות נפש, מסריחה שפע דמויות בענן של חשד או אינטרס להביא למותה של הנרצחת, עד - כך ניתן להניח, כי לפרק האחרון עוד לא הגעתי - שיימצא מי שידו, או ידה, שפכה את הדם.

מחפשים בינג' לחג? יתכן שפספסתם את הסדרה המטלטלת הזו | נטפליקס
מפלצות או קורבנות? "הסיפור של לייל ואריק מננדז" – טרגדיה משפחתית | נטפליקס

ובכל זאת, למרות הדמיון העלילתי למי יודע כמה סיפורי בלש שבסופם הגברת הזקנה מכנסת את כולם בסלון, ובתהליך מחשבתי מרשים חושפת כי הרוצח הוא הבאטלר, “הזוג המושלם" שווה בהחלט צפייה. נופי החופים הבתוליים, האוקיינוס, הבית הענק, ובעיקר מערכות היחסים הדי עמוקות בין הדמויות - כל אלו מעוררים עניין לא פחות, ואולי אף יותר, מגילויה של זהות הרוצח. במיוחד בזמן הזה, הזוג המושלם הזה בהחלט מייצר לנו בינג' ראוי לחגים.