אם בביקור האחרון שלכם בבאר השכונתי ביקשתם מהברמן שלכם חצי ליטר של "ביריונסה" – כנראה שתאלצו בקרוב לשוב אל מותגי הבירה הישנים – כי הבירה שקרויה על שמה של נסיכת הפופ, תרד בקרוב מהמדפים. אם טרם שמעתם על "ביריונסה", הרשו לנו לספר לכם על מותג הבירה הניו יורקי, שזכה לשם המיוחד שלו לאחר שקטרינה מרטינז – הבעלים, רכשה כרטיסים להופעה של ביונסה, ולמרות זאת פספסה את המופע.
הפיצוי עבורה היה לקרוא למותג הבירה שלה על שם הזמרת. "כאישה היספנית שמנהלת עסק" סיפרה מרטינז, "אני מאוד מושפעת ממנה, ולכן החלטתי לעשות לה מחווה". עם זאת, אנשיה של ביונסה פחות התרגשו מהמהלך, ודרשו בהליך משפטי את הפסקת השימוש בשם.
מרטינז הוסיפה כי היא מאוכזבת שאנשיה של הזמרת לא לקחו את כל העניין כמחמאה, אבל לא נורא, זה היה כיף כל עוד זה נמשך. ה"ביריונסה", אם תהיתם, עדיין זמינה למכירה בניו יורק, עד שכל הסחורה תאזל מן השוק.