בזמן שהמשק הישראלי מתמודד עם גל התייקרויות חדש והעלאת המע"מ, הרשתות הקמעונאיות מחפשות דרכים יצירתיות למשוך את הצרכנים, שמהדקים את החגורה לנוכח הגזרות הכלכליות.

רשת 'אפריל', המתמחה בתחום הבישום והטיפוח, יצאה במהלך שיווקי מתוזמן לתחילת השנה: החזר מלא של המע"מ על רכישות נבחרות מעל 500 שקל עד אמצע החודש, כולל אפשרות לכפל מבצעים. אך בעוד שהמהלך מבורך, הוא מהווה רק טיפה בים של התייקרויות במשק, במיוחד כשמדובר במוצרי טיפוח ובישום הנחשבים למותרות, ונותרת השאלה מה יקרה עם המחירים לאחר תום המבצע.

רשת אפריל סניף גינדי (צילום: שי אפשטיין)
רשת אפריל סניף גינדי (צילום: שי אפשטיין)

"בתקופה זו של אתגרים כלכליים, אנו מחויבים לעשות כל שביכולתנו כדי להקל על לקוחותינו ולהמשיך להעניק להם את חווית הקנייה הטובה ביותר," מסרה מירב אליהו, סמנכ"לית השיווק והסחר של הרשת. "ההחלטה להעניק הנחה נוספת בשווי מע"מ היא חלק ממדיניות ארוכת טווח של הרשת לשמור על נאמנות לקוחותינו ולהעניק להם את הערך המרבי."

המהלך, שמגיע על רקע העלייה המתמשכת ביוקר המחיה והגזרות הכלכליות במשק, נועד לאפשר לצרכנים ליהנות ממוצרי טיפוח ובישום איכותיים במחירים נגישים יותר. עם זאת, בהתחשב בעובדה שמדובר במוצרי מותרות ושההטבה מוגבלת בזמן, נשאלת השאלה האם מדובר בפתרון אמיתי או בפתרון זמני בלבד למשבר המחירים המתמשך.

ההטבה החדשה תהיה בתוקף בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ עד ה-15.1.25 ותתווסף למגוון ההנחות והמבצעים הקיימים.