בואינג דיווחה על הפסד נקי של 11.8 מיליארד דולר בשנת 2024, המסמן את הגירעון השנתי השני בגודלו שלה על רקע עיכובים מתמשכים בייצור, אתגרים רגולטוריים והפרעות בכוח העבודה. ענקית התעופה ראתה ירידה של 14% בהכנסות ל-66.5 מיליארד דולר, עם תזרים מזומנים חופשי שלילי של 14.3 מיליארד דולר, המדגיש את הלחץ הפיננסי על החברה.
אחת הנסיגות המשמעותיות ביותר של בואינג ב-2024 נבעה מהחלטת ה-FAA להגביל את ייצור ה-737 בעקבות אירוע התנתקות לוח דלת בגובה 16,000 רגל בינואר. הפיקוח הרגולטורי המוגבר תרם לעיכובים נוספים במסירת מטוסים, מה שהחמיר את הקשיים הפיננסיים של החברה. בנוסף לאתגרים הרגולטוריים, בואינג התמודדה עם שביתה בת שישה שבועות שכללה 33,000 עובדים, ששיבשה את ייצור המטוסים והובילה לירידה במסירות.
חטיבת המטוסים המסחריים של בואינג ספגה את המכה הקשה ביותר, כאשר ההכנסות ברבעון הרביעי צנחו ב-55% ל-4.8 מיליארד דולר. החברה מסרה רק 57 מטוסים ברבעון הרביעי, ירידה של 64% מ-157 המטוסים שנמסרו בתקופה המקבילה ב-2023. למרות קשיים אלה, בואינג הצליחה להבטיח מספר הזמנות משמעותיות, כולל 100 מטוסי בואינג 737-10 עבור פגסוס איירליינס ו-30 מטוסי בואינג 787-9 דרימליינר עבור פליידובאי.
חטיבת הביטחון של בואינג גם נתקלה בקשיים, עם ירידה של 20% בהכנסות ל-5.4 מיליארד דולר והפסד תפעולי של 2.3 מיליארד דולר. חטיבת הביטחון סבלה מהפסדים בשל חריגות בחוזים במחיר קבוע, שהובילו לחיוב של 1.7 מיליארד דולר לפני מס בתוכניות צבאיות מרכזיות כמו מטוס התדלוק KC-46A ומטוס האימון T-7A Red Hawk.
בניגוד לחטיבות האחרות של בואינג, חטיבת השירותים הגלובליים רשמה צמיחה חיובית, עם עלייה של 6% בהכנסות ל-5.1 מיליארד דולר והרווח התפעולי הגיע ל-998 מיליון דולר, עלייה של 19%. שולי התפעול השתפרו ל-19.5%.
בואינג גייסה 24 מיליארד דולר ברבעון הרביעי, מה שהגדיל את רזרבות המזומנים שלה ל-26.3 מיליארד דולר תוך הפחתת החוב הכולל ב-3.5 מיליארד דולר ל-53.9 מיליארד דולר. עם זאת, זרימת המזומנים השלילית הנמשכת נשארת מקור לדאגה משמעותית, כאשר החברה צופה שנה נוספת של תזרים מזומנים חופשי שלילי ב-2025.