לראשונה בתולדותיה של תחרות Israel Brand Awards, מותג קנאביס רפואי קטף את המקום הראשון בקטגוריות בריאות ויופי. הזוכה, "סולו" (SOLO), הוא מותג פרימיום מבית קבוצת מדוקאן.
תחרות המיתוג של ישראל מציינת ומכבדת את החשיבות וההשפעה שיש למיתוג, לחדשנות ולעיצוב, ומציגה את עבודות המיתוג והעיצוב יוצאות הדופן והמבריקות שהיו בישראל בשנתיים האחרונות.
מה שמייחד את המותג הוכה השנה, הוא שילוב של גנטיקות ייחודיות המגודלות במתקן INDOOR טכנולוגי, ייחודי ומפוקח תחת סטנדרטים גבוהים, המבטיחים מוצר איכותי קפדני ובטוח.
"אסטרטגית המיתוג שגובשה עבור סולו לקחה את האקסקלוסיביות של המוצר והפכה אותה לסיפור. היא מדברת על שותפות סוד, על להיות חלק ממשהו אישי, מובנת רק ליודעי דבר. חווית הצריכה אליה כיוונו היא אישית ולא חברתית, ומשם גם הצמדנו את השם שמדבר אל האגו – "SOLO".
"הזהות האינדיבידואלית באה לידי ביטוי גם בלוגו חזק, דרך השימוש בספרה 1, בשורת המיצוב YOU’RE the ONE, וגם בשמות הזנים שהם מספרים ראשוניים. השפה מבוססת על מערך גרפי בוטיקי עם טיפוגרפיה וצבע מוביל עמוק ומתוחכם, ביחד עם גימור הולוגרפי איכותי שמכניס אלמנט הרפתקני ולא קונבנציונלי".
נרקיס טסלר, סמנכ"לית אסטרטגיה ופיתוח עסקי בקבוצת מדוקאן "חשוב להבין כי קיימות הרבה מאוד מגבלות על תחום הקנאביס הרפואי תחת רגולציה קפדנית ביותר. מדובר במציאות מאתגרת המקשה על הבאת היתרונות והייחודיות של מוצרי סולו לידיעת קהל היעד שמחפש את המוצרים הטובים ביותר שיש".
היא מדגישה בנוסף כי: "זכייתה של "סולו" מסמלת לא רק הישג למותג, אלא גם צעד משמעותי במיצוב הקנאביס הרפואי כחלק מהמיינסטרים הישראלי בתחום הבריאות והיופי".