המשחק Warhammer 40,000: Space Marine II הוא המשך ישיר למשחק הראשון בסדרה, ומביא עמו חוויית אקשן אינטנסיבית בעולם הדיסטופי של המשחק. הוא פותח על ידי Saber Interactive ומופץ על ידי Focus Entertainment, והוא זמין לפלטפורמות PC, PlayStation 5 ו-Xbox Series X|S.

העלילה מתרחשת כ-100 שנים לאחר אירועי המשחק הראשון. השחקנים נכנסים לנעליו של טייטוס, לוחם Ultramarine שחוזר לשורות הצבא לאחר ששירת בכוחות ה-Deathwatch כעונש על כפירה. העלילה מתחילה כאשר צבא של Tyranids, האוייב החייזרי שמזכיר את הנוסע השמיני על צורותיו השונות, פולש למערכת כוכבים שבה מתנהל מחקר סודי בשם Aurora. המטרה של הדמות שלכם היא לכפר על עברו ולהוביל צוות לוחמים כדי למנוע את צבא החייזרים. 

המשחק מתמקד באקשן מהיר ואינטנסיבי, עם דגש על קרבות מגוף שלישי.הדמות יכולה לשאת שני נשקים (אוטומטי וסינגל שוט), לצד מצ'טה קטלנית במיוחד. באופן כללי הקרבות הם מאוד כיפים עם המון כוח אש ורימונים, לצד יכולות הרג מטווח קרוב. הצד הכי חזק של המשחק לדעתי הוא הגרפיקה מאוד רשימה מאוד, עם עיצוב ויזואלי עשיר ומפורט. הסביבות מגוונות וכוללות כוכבי לכת שונים, כל אחד עם עיצוב ייחודי משלו. האפקטים הוויזואליים בקרבות מרשימים במיוחד, עם אנימציות חלקות ופרטים גרפיים מדויקים3.

הקמפיין של המשחק נמשך כ-8 שעות ומציע חוויית משחק עשירה ומגוונת. בנוסף לקמפיין, המשחק כולל גם מצב Co-Op שבו ניתן לשחק עם חברים, ומצב מולטיפלייר תחרותי. בבסיס הפעילויות של השחקנים, ה-Battle Barge, ניתן לעבור בין חדרים שונים כמו הנשקייה, חדר המידע וחדר הפיקוד, שם מתרחשות רוב סצינות המעבר והקטעים שמקדמים את העלילה. העלילה מהצד שלי היא החלק הכי פחות מעניין במשחק השנה, לצערי, אבל האינטנסיביות של הקרבות, בעיקר גלי החייזרים שרצים לשחיטה, עוזרת לשכוח את זה. 

בסופו של דבר Warhammer 40,000: Space Marine II הוא משחק שמציע חוויית אקשן אינטנסיבית ומרשימה בעולם הדיסטופי של Warhammer 40K. עם גרפיקה מרשימה ומצבי משחק מגוונים. אם אתם מעריצים של הפרנצ'ייז לא תרצו לפספס. עותק המשחק התקבל על ידי עדלי יונייטד, היבואנית הרשמית של המשחק  בישראל.