בחירות 2022יו"ר מפלגת העבודה, מרב מיכאלי, התראיינה היום (שני) בתוכניתם של בן כספית ואריה אלדד ב-103FM, והתייחסה לבחירות המתקיימות מחר ותוקפת בחריפות את יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ'.

סמוטריץ' מסביר: זה ההישג בקלפי שיבטיח שהציונות הדתית תהיה בממשלה
מרב מיכאלי מסבירה: האם תשב לצד חד"ש-תע"ל למרות ה"אמירות האומללות"?

"אני הולכת עם האמת שלי. באמת ובתמים, זו לא קלישאה ולא סיסמה. אני הולכת עם מה שאני מאמינה בו, הולכת עם תקווה, עם אופטימיות", אמרה מיכאלי בפתח דבריה, "אני מאמינה בכל ליבי שכמו שניצחנו לפני שנה וחצי אין שום סיבה שלא ננצח שוב. כן, אנחנו בעיצומו של משבר ובכדי שנצא ממנו צריך שכולם יקומו להצביע".

לאחר מכן התייחסה שרת התחבורה לקטל בדרכים ולתאונה הקטלנית בשומרון: "למרבי הצער נהרגות ונהרגים הרבה יותר מדי אנשים בכבישי ישראל. נשים, גברים, ילדות, ילדים, ערבים, יהודים, דתיים, וחילוניים. לצערי בתחום הקטל בדרכים אין אפליות, כולם סובלות וסובלים מזה. יש הרבה מה לעשות, ואני גאה בזה שהשקנו תוכנית לאומית והבנו כסף לפיילוט הראשון שלה, וזה יוצא לפועל. אני גאה שפעלתי לאזן את אי השוויון שהיה. הייתה השקעה רבה בכבישי יהודה ושומרון, והזנחה עמוקה של התחבורה ושל כל דבר אחר האמת".

לסיום התייחסה מיכאלי לדבריו של יו"ר הציונות הדתית סמוטריץ' ולתוכניתו המשפטית, ואמרה: "יש סכנה מוחשית גם אם סמוטריץ' לא מתכוון לבטל את משפט נתניהו, יש מצב שהדברים מעל הראש שלנו. זה שהם לא מוכנים להכיר בעיקרון השוויון זה יותר טוב? אנחנו צריכים לוודא שיש מפלגת תקווה, ולכן זו הבחירה האסטרטגית הנכונה. הגוש יכול לנצח, אנחנו מאמינות ומאמינים באמת וקוראים וקוראות לבוא איתנו בכל הכוח".

סייעה בהכנת הכתבה: עדן בן ארי 103FM