ממשיך לתקוף את ראש הממשלה:הירי בנגמ"ש בצד הימני של המפה הפוליטית החריף אמש, בעקבות הראיון של ג'ארד קושנר, בו דיבר על תוכנית השלום של ממשל טראמפ. אחרי שאמש אמר יו"ר הימין החדש נפתלי בנט כי ביום שלאחר הבחירות האמריקאים ידחפו לממשלת נתניהו-לפיד-גנץ שתאפשר הקמת מדינה פלסטינית על כביש 6 ולחלוקת ירושלים", הי, המשיך שר החינוך לתקוף את הליכוד ואת העומד בראשו. בראיון  בכאן ב' אמר בנט כי "נתניהו הולך להיות תחת לחץ חסר תקדים. הוא בקולו רמז כמה פעמים שהוא בעד הקמת מדינה פלסטינית. אני חושב שבלי ימין חזק אנו הולכים להקמת מדינה פלסטינית ולחלוקת ירושלים. במצב כזה אם תקום ממשלת גנץ-ביבי-לפיד, כולם יחד עם האמריקאים העולם והלחץ התקשורתי הציבורי יביאו לאסון הנורא הזה וכל עם ישראל ישלם מחיר נוראי". 



בראיון התייחס בנט גם לסרטונים נגד מפלגתו, ואמר כי "זה נראה כמו של הליכוד. הליכוד אמרו שזה לא הם. מישהו מנסה לסכסך". לדבריו, "הרשימה שלנו מאוד ימנית. אם תוקפים אותנו שאנו מרכז או שמאל זה ימות המשיח".



על סערת עוצמה יהודית אמר שר החינוך, כי "תהום פעורה בין עמדותי לבין עמדותיהם. אני לא מקבל את עמדותיהם בכלל, אבל יש הרבה צביעות שהשמאל יכול להסתמך על גוש חוסם של מפלגות ערביות. אנשי כהנא הם לא ראויים בעיני לשבת בכנסת אבל יש פה רצון לקשור את ידי הימין להקים ממשלה. עפר שלח אמר שהם יקימו גוש חוסם עם ערבים. מי שחותר תחת מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית לא ראוי להיות בכנסת".



"יש פה רצון להגדיל את הגוש", הוסיף בנט על הצורך בהקמת מפלגתו. "הקמת הימין החדש מצילה את גוש הימין אבל השאלה למי נתניהו ירים טלפון לאחר הבחירות ונדמה לי שבלית ברירה ירים טלפון ללפיד ולגנץ. אם אנו רוצים למנוע רשימה נוראה של ביבי-גנץ-לפיד-בוגי-ניסנקורן, אלוהים ישמור, אנחנו צריכים ימין חזק".



בנט הגיב גם לביקורת על כך שהוא פונה לציונות הדתית במקום להביא מצביעים חדשים כמו שהבטיח: "מעל 60 אחוז מהתומכים שלנו היום הם לא דתיים. 40 אחוז דתיים לפי המחקרים שלנו. אני פונה לכל מי שארץ ישראל אכפת לו ממנה. זה יכול להיות ציונות חילונית או דתית. אני קורא לכל המאזינים בלי כיפה ועם כיפה לתמוך בימין החדש. אני פונה לכולם. אף אחד לא טאבו מבחינתי. אני פונה לכל הציונות הדתית החילונית והמסורתית. מי שרוצה למנוע הקמת מדינה פלסטינית. זה או פלסטין או הימין החדש".



מהליכוד נמסר בתגובה: "ראש הממשלה נתניהו הבהיר שיקים ממשלת ימין. ראש הממשלה נתניהו שמר על ארץ ישראל ועל מדינת ישראל מול הממשל העוין של אובמה והוא ימשיך לעשות זאת מול הממשל האוהד של טראמפ".