חג השבועות שנחגוג כולנו במהלך השבוע הבא, יביא איתו כמיטב המסורת פעילויות שונות לכבודו. אחת הפעילויות שתצא היום (חמישי) לדרך היא פופ אפ ייחודי של ואושיית הרשת מורן גיל, שישתף פעולה עם מחלבות טרה. 

הפופ אפ צפוי להימשך עד ליום חמישי הבא, ובמהלכו תתקיים מכירה של מארז חגיגי לכבוד חג הגבינות. המארז יכלול טירמיסו בציפוי שוקולד חלב, טריפקאן קרמל, גבינה אפויה עם קרם וניל וגבינה פסיפלורה ולימון. 

מורן גיל החל את דרכו בתקופת סגריי הקורונה ועלה כאושיית רשת באינסטגרם בעיקר בזכות טרנד העוגות המחולקות, שהפכו אט אט לסימן ההיכר שלו. בעקבות ההצלחה, פתח גיל את ה"קייקרי" באלנבי 31 בתל אביב. בימים אלו, הוא חוגג שנתיים לפתיחתו. 

פעילות ייחודית יחד עם מחלבות טרה  (צילום: שני בריל)
פעילות ייחודית יחד עם מחלבות טרה (צילום: שני בריל)

גיל עצמו, מסר: "בחג השבועות הקרוב טרה משיקה לראשונה מסקרפונה קרמית ועשירה שמתאימה בצורה מושלמת למטבח הישראלי המגוון. אז השנה, יצרנו לכם במיוחד לשולחן החג ארבע עוגות מקוריות וטעימות במיוחד שמשלבות בהן בצורה מגוונת ושונה את המסקרפונה של טרה.

בכל עוגה הגבינה מקבלת תפקיד משמעותי אחר ומספקת לעוגה מרקם, טעם ונוכחות יוצאת דופן. אנחנו שמחים שאתם לוקחים איתנו חלק בחג השבועות השנה, בחגיגת הטעמים הישראלית שכולנו כל כך אוהבים".