מאחורי המיזם החדש, מי מה מו, עומדים אנשי העסקים והמסעדנים גלעד אלמוג וניר אדרי מבעלי רשתות הקפה גרג וביגה. לאור ההצלחה, הניסיון והידע שרכשו במהלך השנים בימים אלו הם משיקים את הבייבי החדש שמצטרף לקטגוריית הפאסט קז'ואל - מבחינת מחירי המוצרים זהה לקטגוריית המזון המהיר, אבל המעטפת, העיצוב, החוויה, המוסיקה ושאר המרכיבים מוקפדים ועדכניים כמסעדנות מהשורה הראשונה. 

בימים אלו של יוקר המחייה שלרב האנשים זמן קצוב לאכול המבורגר או להשקיע בעצמם אוכל מזין ואיכותי הינו הפתרון האולטימטיבי, אשר מספק חוויה קולינרית במחירים שווים לכל כיס.

''מי מה מו''  (צילום: אסף קרלה)
''מי מה מו'' (צילום: אסף קרלה)

הסניפים יוקמו בפריים לוקיישנים בשטח של כ-90 מ"ר ובהשקעה מוערכת של כמיליון שקלים לסניף. בימים אלו סנוניות ראשונות בערים רחובות (פתוח לקהל הרחב) ובקריית אונו – צומת סביון (בתחילת חודש יוני 2024) כאשר התכנון הוא לפתוח כ- 8 סניפים עד סוף שנת 2024 (ירושלים, רעננה, חיפה ובערים נוספות ברחבי הארץ). המותג בינלאומי והתכנון הוא להרחיב את הפעילות מעבר לים עד סוף שנת 2025 ולחשוף את המותג אל קהלים נוספים.

על העיצוב אמונה המעצבת אלונה אליאסי אשר בחרה בסגנון עיצוב על זמני המבוסס על DNA של מקורות ההמבורגר בעולם המשלב חומרי יסוד עם שילובים קוטביים כגון ניקל ונירוסטה בשילוב עם עץ וג׳ינס עם דגש על חווית בילוי של פאסט קז'ואל ברמה בינלאומית. הסניפים כוללים ישיבה במקום, עמדת הזמנות, קיוסקים ותפריט דיגיטלי מתקדם. 

המותג החדש  (צילום: אסף קרלה)
המותג החדש (צילום: אסף קרלה)

אלמוג ואדרי גייסו לפרוייקט את השותף מרט רוסומחו מי שאחראי על החלק הקולינרי והתפעול ומהווה חלק בלתי נפרד מהמותג. ההמבורגר של מי מה מו מנת ההמבורגר כשרה, מדויקת, איכותית ומורכבת מחומרי הגלם הטובים ביותר אשר נרקמו ונבחרו בקפידה רבה. קציצה עסיסית 100% בשר בקר טרי,  כאשר הכל נעשה במקום ברמת טריות מקסימלית החל מטחינת הבשר ועד טבילת הקציצה ברטבים מרתקים ועסיסיים תוצרת בית שנרקחו במיוחד עבור המותג ומוגש בלחמנייה רכה כמו ענן, רוטב הבית, חסה-עגבנייה-בצל סגול-חמוצים.       בנוסף בתפריט, מנת קריספי צ'יקן ייחודי ותוספות של נאגטס, צ'יפס טרי וביתי וקריספי כרוב.

גלעד אלמוג וניר אדרי בעלי המותג 'מי מה מו' מסרו: "אנחנו גאים להשיק בשורה חדשה! מותג המבורגרים עם מנת דגל ייחודית שמקפיצה את טעם קציצת הבשר שכולנו אוהבים. אנו שמחים לשתף פעולה עם האנשים המוכשרים והמובילים בענף הקולינריה בישראל ובמהלך כ 18 חודשים פיתחנו והשקענו שעות רבות על מנת לייצר ללקוח את חווית האירוח הכי טרנדית ועכשווית שאפשר במסעדה וגם במשלוחים.

כחלק מבעלי רשתות הקפה גרג וביגה ובעלי ניסיון רב שנים בענף המסעדנות והזכיינות, בתקופה המאתגרת בה אנו נמצאים בנינו קונספט ייחודי וממוקד לזכיינים הכולל מודל נגיש, סניפים בפריים לוקיישנים וליווי שוטף לאורך כל הדרך משלב ההקמה ועד לניהול היום יומי של העסק עם אנשי המקצוע המובילים בענף"