הפי פיש מלון ממילא

במעלה המדרגות ממדרחוב ממילא, תתגלה לכם הטרסה של מסעדת הפי פיש, בוסתן קסום ונסתר שהופך כל ארוחה לחגיגה. תחת כיפת השמיים התכולים או תחת שמי ערב ירושלמים מנוקדים בכוכבים זוהרים, מסעדת "הפי פיש" היא מתכון לארוחה ירושלמית מנצחת: דגים ים-תיכוניים טריים שנבחרו בקפידה, שיטת בישול לבחירת הלקוח, עשבי תיבול שאך נקטפו מגינת המלון, לחמים שנאפו במאפיית המסעדה, סלטים צבעוניים ועשירים, מיקום מושלם הצופה לשדרת ממילא היפהפיה ושף שיודע להרכיב את כל אלה יחד למנה מושלמת.

התפריט הים תיכוני של השף רן נחמיה כולל מנות סביצ'ה של דגי ים, שווארמה דגים, מאזטים, סלטים ומגוון ענקי של דגים המוגשים עם עושר של מאזטים כמו ברמונדי, דניס, לברק, בס ועוד.

המסעדה פתוחה בימים א’ עד ה’ בין השעות 13:00-21:30. התפריט כשר למהדרין. 

שלישי יווני במסעדת הפי פיש בירושלים (צילום: דניאל לילה)
שלישי יווני במסעדת הפי פיש בירושלים (צילום: דניאל לילה)

רופטופ ממילא

מסעדת ROOFTOP של מלון ממילא משקיפה בנוף פנורמי מרהיב על גגות העיר ומזמינה ליהנות מחוויה קולינרית יוצאת דופן על גג העולם – סיפור אהבה בין טעמים לנופים. תפריט שף שמשלב באופן יצירתי וחדשני מנות מהמטבח המקומי, האסייתי והאירופאי ואווירה רומנטית עם מבחר יינות ישראליים איכותיים וקוקטיילים מרעננים.כל מנה היא יצירת אומנות, כל ארוחה היא חוויה וכל רגע הוא הזדמנות לגמוע את נופיה המדהימים של ירושלים.

בין המנות יוכלו הסועדים ליהנות מפרגית צלויה, קסולה פריקה, קרם דלעת, זוקיני צלוי ובצל ירוק, צלעות טלה, קרפצ'יו חציל ובורגול, שושקה קלוי, גלדי בצל שרופים, פיסטוקים, טחינה וסילאן ועוד מנות רבות נוספות.

המסעדה פתוחה בימים א'-ה' בין 18:00-23:00, יום ו' תפריט שבת 18:00-22:00, יום ש' תפריט שבת 12:00-22:00. התפריט כשר בהשגחת הרבנות ירושלים. 

מסעדת רופטופ בירושלים (צילום: דניאל לילה)
מסעדת רופטופ בירושלים (צילום: דניאל לילה)

צלעות טלה במסעדת רופטופ ירושלים (צילום: דניאל לילה)
צלעות טלה במסעדת רופטופ ירושלים (צילום: דניאל לילה)

מסעדת ורנדה

אי אפשר לטעות עם מסעדת ורנדה: המנות המדויקות, השירות האיכותי והנוף עוצר הנשימה של ירושלים בטרסה הקסומה הצופה אל חומות העיר העתיקה והנצחית. במסעדה גריל עילי עשיר ומוקפד לצד קוקטיילים ויינות בוטיק איכותיים ומבחר מנות ספיישלים משתנות פרי יצירתו של השף כפיר מיסניקוב.

בין המנות למשל: בשר טלה מעושן ומפורק מוגש בפיתה ביתית עם סלסת עגבניות פיקנטית, טחינה, קארי וצ'יפס חציל, צ'יקן באן – חזה עוף מעושן, לחמניות מאודות, ספייסי מיונז, כרוב אסיאתי, איולי קארי וצ'אטני צ'ילי,  טרטר אינטיאס, דלעת וכוסברה, גספצ'יו אביבי, בצל סגול ואפונת וואסבי, קרואסון אסאדו, סאמר רולס ועוד הרבה מנות נוספות.  הוסיפו לכל אלו נוף עוצר נשימה, תפריט יינות מגוון ומתחדש, קוקטיילים עדכניים והרי לכם מסעדה ירושלמית שלא תרצו לפספס.

המסעדה פתוחה בימים א'-ה' בין 18:00-22:00. התפריט בכשרות העדה החרדית, הרב רובין והרב לנדא, השגחה צמודה. 

שף כפיר מיסניקוב במסעדת ורנדה ירושלים (צילום: דניאל לילה)
שף כפיר מיסניקוב במסעדת ורנדה ירושלים (צילום: דניאל לילה)

חציל מעושן מסעדת ורנדה ירושלים (צילום: דניאל לילה)
חציל מעושן מסעדת ורנדה ירושלים (צילום: דניאל לילה)

קפה קדוש

המוסד הירושלמי הותיק נפתח בשנת 1967, ונחשב לאחד מבתי הקפה הפופולריים ביותר במדינה. המקום מעוצב בסגנון אירופאי נעים, ומשרה אווירה ביתית. הקפה נוסד על ידי מאיר קדוש ז״ל, וכיום נמצא בניהולו של בנו איציק ורעייתו קרן, שניהם שף-קונדיטור. לאורך השנים, דאגו קרן ואיציק לשמור על צביונו ועל האווירה אליה רגילים המבקרים בו, יחד עם שמירה על המסורת והמוניטין. בתפריט הפטיסרי תמצאו טעמים שונים ומגוונים של מאפים וקינוחים שכולם עבודת יד המתבצעת בקונדיטוריה. איציק אמון על המאפים וקרן אמונה על עוגות הקרם והזילופים. 
כמו כן בתפריט מנות פסטה טריות, דגים טריים ומעושנים, סלטים וסנדוויצ’ים, כשהכל כולל הכל תוצרת ביתית, מהלחמים דרך הפסטות ועד המאפים, כשבהכנת המנות מקפידים על שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר.

שעות פעילות: א׳-ה׳: 07:00-23:00 , ו׳: 07:00-כשעה וחצי לפני כניסת שבת. ש׳: סגור. התפריט כשר בהשגחת הרבנות ירושלים.

קפה קדוש (צילום: יחצ)
קפה קדוש (צילום: יחצ)

מסעדת צדקיהו

בשכונת תלפיות בירושלים פועל מאז 1992 המוסד שמוכר לכל ירושלמי. עם היווסדה הפכה המסעדה למוקד משיכה לבלייני העיר ולכל מי שחיפש אוכל טוב, עשיר וטרי לצד בילוי איכותי. השנים חלפו והמסעדה – שהחלה את דרכה בשוק מחנה יהודה ושוכנת כיום בשכונת תלפיות – המשיכה לשמר את המסורת של משפחת צדקיהו כמסעדה עם אוכל מושלם ושירות אדיב.

בחלל נעים וחמים (או ממוזג) ושופע באווירה טובה, מוגשים 13 סוגי סלטים טריים מסלטי הבית הנעשים מדי יום מחומרי הגלם הטובים ביותר בשוק ונבחרים בקפידה על ידי הצוות המקצועי של צדקיהו. הסלטים מוגשים בשפע וללא הגבלה לצד צ'יפס, פלאפל, אורז ולאפות כשהמחיר לכל סועד הוא 32 שקלים. בנוסף, כל סועד מחויב במנה לפי בחירה מתוך מבחר ענק של בשרים ודגים על גחלים.

שעות פעילות: א׳-ד׳: 12:00-23:00, ה׳: 12:00-23:30, ו׳: סגור, ש׳: החל משעה לאחר צאת השבת ועד חצות. כשרות: רבנות ירושלים.

פותחים שולחן בצדקיהו (צילום: נתנאל ישראל)
פותחים שולחן בצדקיהו (צילום: נתנאל ישראל)