הכנת טוסט גבינה פשוטה, לכאורה, יכולה להפוך בקלות למשימה מלכלכת ומסורבלת. גבינה נמסה נוטה לגלוש מהלחם, להידבק לדפנות הטוסטר ולהפוך את הניקוי שלו לסיוט. אבל לוסי ברג'ס, כוכבת טיקטוק ידועה בשם @lucyburgess96, גילתה פתרון פשוט ומרענן לבעיה הזו.

כל מה שצריך לעשות הוא לרפד את הטוסטר בנייר אפייה לפני הכנסת הטוסט. נייר האפייה משמש כמגן יעיל, מונע מהגבינה הנוזלת ללכלך את הטוסטר ומאפשר לכם ליהנות מכל הטוב בלי לכלוך מיותר.

@lucyburgess96 Cheese toastie hack. No mess and fuss free 🧀🥪 #lifehack #hacksoflife #hacksandtips #fyp #cheese #NikeShesBallin ♬ Food! - Rucka Rucka Ali & "Wierd Ali"Ruckavich

הטריק הפשוט הזה זכה להצלחה אדירה בטיקטוק, עם למעלה מ-19,000 לייקים ומאות אלפי צפיות כשגולשים רבים שהתלהבו מהרעיון. רבים מהם ציינו את הקושי בניקוי טוסטרים לאחר שימוש, מה שהופך את הפתרון הזה לטיפ מבורך.

עם זאת, היו גם מי שהעלו גבה על מיקום הטוסט של לוסי במרכז הטוסטר, במקום בצד. לטענתם, כך לא מתקבל חימום אחיד ומושלם. בין אם תבחרו להניח את הטוסט במרכז או בצד, אין ספק שהטריק של נייר האפייה יהפוך את הכנת הטוסט לחוויה קלה, נקייה ומהנה הרבה יותר.