מכורי הקפה להתייצב:
נספרסו פותחת את העונה החמה עם קולקציית "Taste the summer moments" לרגעי קיץ ים תיכוני מרעננים ובלתי נשכחים. הקולקציה משלבת שורה של תערובות קפה ייחודיות שנועדו לשילוב עם קרח. 

קולקציית האביזרים הנלווים, המושפעת מהרוח התוססת של הים התיכון, מגיעה בפלטת צבעים המותאמת במיוחד לחודשי הקיץ שנבחרה בקפידה כתוצאה משיתוף פעולה עם חברת Pantone. האביזרים הצבעוניים נוצרו בהשראת יעדים כמו הריביירה הצרפתית, האיים היווניים וחצי האי הבלקני, עם צבעים וגוונים יוצאי דופן כמו כתום מנדרין, צהוב שמשי ואקווה, שהופכים כל לגימה לרגע בלתי נשכח.

עבור מכונת Vertuo:

חדש! תערובת קפה קר להכנת קפה קר בטעם וניל שקדים: תערובת קפה קר במהדורה מוגבלת שנועדה לימי קיץ חמים. תערובת קפה בהירה של פולי ערביקה בטעם חלק ומרענן. התערובת החדשה מגיעה באריזה לאספנים בצבע צהוב שמשי, שעוצבה בשיתוף פעולה עם חברת Pantone. המלצת שתיה – אספרסו / 3 קוביות קרח ומים קרים / 3 קוביות קרח וחלב קר, ניתן לשדרג עם מקל קינמון ועלה נענע להעצמת הארומות.
מחיר: 29.9 ש"ח לשרוול 

תערובת קפה בטעם קוקוס טרופי Coconut Flavor: תערובת קפה קר בגודל מאג 230 מ"ל, קפה מתקתק ומפנק בטעם קוקוס עם נגיעת וניל וארומות מתקתקות של קרמל. ארצות מקור- ברזיל וגואטמלה. המלצת שתייה - הכנת הקפה על כוס מלאה בקרח, ניתן להוסיף נגיעת חלב קר.מחיר: 30.5 ש"ח לשרוול

תערובת קפה קר Ice Laggero: תערובת קפה קר בגודל אספרסו כפול 80 מ"ל , תערובת עדינה עם ארומות פירותיות מושלמת לקפה קר קליל ומפנק. ארצות מקור- אתיופיה ואינדונזיה. המלצת שתייה - אספרסו כפול, 3 קוביות קרח וחלב קר. מחיר: 28 ש"ח לשרוול

עבור מכונת Original: תערובת קפה קר Freddo Delicato: תערובת פרדו דליקטו מביאה לנו קפה קר עדין וקליל עם ארומות פירותיות ליצירת חווית קפה קר עדינה ומפנקת. ארצות מקור: קניה ואינדונזיה. המלצת שתייה - אספרסו, 3 קוביות קרח וחלב קר / מים קרים. מחיר: 27 ש"ח לשרוול.

תערובת קפה קר Freddo intenso: תערובת פרדו אינטנסו, מביאה לנו קפה קר עם ארומות של דגנים קלויים ותווים עציים היוצרים חוויה מושלמת של קפה קר ועוצמתי. ארצות מקור: פרו ואינדונזיה המלצת שתייה: אספרסו, 3 קוביות קרח וחלב קר / מים קרים. מחיר: 27 ש"ח לשרוול

תערובת קפה קר בטעם קוקוס: אספרסו עשיר בטעם קוקוס עם נגיעת וניל וארומות עדינות של קרמל המגיעות מפולי הקפה עצמם, מושלם ליצירת קפה קר ומפנק. ארצות מקור: ברזיל וגוואטמלה. המלצת שתייה -  אספרסו, 3 קוביות קרח וחלב קר/ מים קרים מחיר: 27 ש"ח לשרוול.

קפה קר בטעמים חדשים (צילום: יחצ נספרסו)
קפה קר בטעמים חדשים (צילום: יחצ נספרסו)

לכל אלו ששומרים על הבריאות, וגם לאלו שסתם מכורי אבוקדו כמוני:
רשת rebar משיקה סדרת משקאות על בסיס הפרי שכבש את הלב של כולנו, או לפחות את שלי - אבוקדו. הסופר-פוד הירוק ששבר שיאי פופולאריות לאורך כל עונות השנה, לאחר שהשתלב בכל מתכון אפשרי במסעדות הכי נחשקות. ברשת rebar לא יכלו להישאר את אדישים, 
לקחו את עולם ה-wellness צעד נוסף קדימה ופיתחו סדרה שלמה של משקאות מבוססי אבוקדו מתוצרת חקלאית ישראלית איכותית, בכל צבעי הקשת והתוספות המשלימות המפתיעות.

בזכות השילוב של המרקם החמאתי של האבוקדו עם פירות ותוספות לא שגרתיות, התקבלה סדרה נועזת ושובבה של 5 משקאות במרקם קרמי, קטיפתי ויוצא דופן (29 ₪ למשקה). המשקאות מתאימים לכלל הצרכנים, משקה אחד מועשר ב-20 גרם חלבון, חלקם חלביים וחלקם ללא מוצרי חלב. התוצאה הסופית מפתיעה במיוחד, במיוחד בזכות העובדה שלרוב טעמו של האבוקדו אינו דומיננטי או משתלט, כך שלפעמים לא ניתן לנחש שהוא בכלל הבסיס של המשקה. בין המשקאות המסקרנים:

super vocado: אבוקדו, מנגו, תרד, בננה, דבש, תפוח סחוט. ללא מוצרי חלב.
mix tropicado: אבוקדו, פיטאיה, תות, פרוזן סויה וניל, דבש, regurt, משקה סויה וניל.
revocado: אבוקדו, בננה, פרוזן סויה וניל, קינמון, דבש, משקה סויה וניל. ללא מוצרי חלב.
shake pina colado: אבוקדו, אננס, פרוזן סויה וניל, דבש, ספירולינה כחולה, משקה קוקוס. ללא מוצרי חלב.
pro vocado: אבוקדו, אגס, פרוזן סויה וניל, חמאת בוטנים, חלבון בטעם שוקולד, משקה סויה וניל. מכיל 20 גרם חלבון.

סדרת המשקאות החדשה של ריבר (צילום: רונן מנגן)
סדרת המשקאות החדשה של ריבר (צילום: רונן מנגן)