עם תחילתו של הקיץ, רשת לנדוור הציגה את את הטוסטים החדשים של הרשת. רובנו רגילים לאכול טוסט כמנה פשוטה יחסית, שלא כוללת מספר רב של מרכיבים. עם זאת, הטוסטים החדשים של הרשת, לקחו את המנה צעד אחד קדימה, והפכו אותה לכזאת שמרגישה כמו ארוחה לכל דבר, וכוללת בתוכה מרכיבים רבים ומגוונים. 

ברגע האחרון: קיש בטטה חלבי חגיגי
המסעדה המיתולוגית בירושלים עלתה באש: "אבן דרך ומקום אגדי בעיר"

חלק מהטוסטים החדשים שטעמנו, לוקחים השראה ממקומות שונים בעולם הקולינריה, שבהחלט מורגשים בתוכם. הם מוגשים בלחם פוקאצ'ה בצורת משולשים, לצד ירקות מותאמים לכל מנה, שמרעננים את הטוסט הכבד. 

מהמטבח האיטלקי - טוסט שמנת פטריות: הטוסט הראשון שאכלנו, כולל בתוכו מרכיבים רבים שמזכירים לנו את האוכל האיטלקי. הוא עמוס בפטריות פורטבלו צלויות בשמנת וטימין, כמו גם חמד מוצרלה ופרמז'ן. בנוסף, הוא מכיל גם בזיליקום ובצל ירוק. הטוסט מוגש לצד רוטב איולי כמהין, עם סלט תרד, ארוגולה ובצל סגול בוינגרט חומץ שרי. 

טוסט שמנת פטריות  (צילום: ללא קרדיט)
טוסט שמנת פטריות (צילום: ללא קרדיט)

הטוסט היווני - הטוסט משמש למעשה כמעין מחווה לספנקופיטה, מאפה תרד מסורתי מהמטבח היווני, שעשוי משבות של בצק פילו, גבינת פטה ועשבי תיבול. שני משולשי הטוסט ממולאים בעלי מנגולד ותרד מוקפצים בחמאה, זאת לצד גרם פטה וגבינת קשקבל. הטוסט מוגש לצד רוטב יוגורט גם שמיר ושום. יחד איתו, הסועד מקבל גם סלט מלפפונים, צנוניות, ארוגולה וזיתי קלמטה, בויניקרט לימון ונענע. 

טוסט יווני  (צילום: ללא קרדיט)
טוסט יווני (צילום: ללא קרדיט)

סביח, לא מה שהכרתם: אם אתם חובבי אוכל רחוב, מצאנו בשבילכם את הפיתרון המושלם. המנה הזו לוקחת את מנת הסביח המוכרת מהדוכנים השונים, ומכניסה אותה לתוך משולשי הפוקאצ'ה. עם זאת, לחובבי הסביח מחכה הפתעה. לצד החצילים הקלויים והביצה הקשה והמוכרת, המנה משלבת בתוכה גם מספר גבינות. גבינת עמק ופיראוס חמד, מוגשות לצד העמבה והטחינה המוכרת. המנה מוגשת לצד רוטב איולי עמבה, יחד עם עגבנייה, פטרוזיליה ומלפפון חמוץ - שמשתלב באופן מוצלח ביותר עם המנה. 

טוסט סביח  (צילום: ללא קרדיט)
טוסט סביח (צילום: ללא קרדיט)

ללכת על הקלאסי - טוסט פיצה: חלקנו לא אוהבים לחדש, וזה בסדר. טוסט הפיצה לא מרגיש כמו משהו שלא הכרנו קודם, אבל הוא לגמרי עושה את העבודה. הוא כולל בתוכו רוטב עגבניות עשיר, גבינת עמק, מוצרלה ופרמז'ן. הטוסט מוגש לצד רוטב איולי פסטו, יחד עם עגבניות שרי ומלפפון ירוק.  

טוסט פיצה  (צילום: ללא קרדיט)
טוסט פיצה (צילום: ללא קרדיט)

ללא גלוטן, בלי להרגיש: את כל ארבעת הטוסטים החדשים של הרשת, ניתן להזמין ללא גלוטן. בחרנו לנסות, ואת טוסט הפיצה והשמנת פטריות הזמנו בגרסה הזו. לשמחתנו, לא הרגשנו הבדל בטעם של הלחם לעומת הטוסטים האחרים. אם אתם אלרגיים לגלוטן, או מטעמי בריאות מעדיפים להימנע ממנו, בהחלט יש לכם את האפשרות להנות מכל אחד מארבעת הטוסטים, בלי להרגיש כל פגיעה בטעם. 

הטוסטים החדשים של לנדוור  (צילום: ללא קרדיט)
הטוסטים החדשים של לנדוור (צילום: ללא קרדיט)

אז מה עדיף? מהארוחה הזו לא יצאנו עם המלצה או העדפה ברורה בנוגע לאיזה מהטוסטים הוא הטעים והמשתלם ביותר להזמין. הבחירה תלויה בעיקר בטעם ובהעדפות של כל אחד ואחת. חובבי הפסטות כנראה יתחברו לטוסט השמנת ופטריות, ואלו שרגילים לאוכל היווני כנראה שיבחרו בו.

יחד עם זאת, אם אתם מחובבי הסביח, ומעוניינים לנסות גרסה מסקרנת שלו בתור טוסט יחד עם גבינות עשירות, זו לגמרי ההמלצה שלנו. בנוגע לטוסט הפיצה, אם אתם לא אוהבים שינויים, רגילים לטוסט הפיצה המוכר והאהוב שלכם, ורוצים להנות מגרסה טעימה נוספת שלו, זו לגמרי האפשרות המועדפת עבורכם.