על אף האתגרים בתקופה זו, ישראל תיקח חלק בתחרות היוקרתית- World Class, וברמנים נבחרים יתמודדו על הזכות לייצג את המדינה בשנגחאי.

כחלק משבוע התחרות המתקיימת זו השנה העשירית בישראל, יתקיים בין התאריכים 23-27.6, פסטיבל הקוקטיילים - אירוע ייחודי המוקדש לקוקטיילים של מותגי הריזרב של Diageo ברחבי הארץ. בין הברים המשתתפים בשבוע הקוקטיילים: ג'ונז, הלנה, קלאביס, דריסקו, פנטסטיק בת"א, גוטסבי וסמבטיון בירושלים, ווספר בחיפה, אליבי במודיעין וזלאמה בב"ש.

שבוע הקוקטיילים של תל אביב חוזר!
דוכנים מגוונים ומתחם פוד טראק: פסטיבל האוכל שמטריף את הצפון

ללקוחות יוצע תפריט קוקטיילים מיוחדים המבוסס על מותגי האלכוהול היוקרתיים של Diageo כמו טנקרי טן, דון חוליו, זקאפה, קטל וואן , סינגלטון, ג'וני ווקר ועוד. בכל בר יתקיימו ערבי אורח שאליהם יגיעו זוכי עבר בתחרות ואלופי ישראל בתחום אשר יהיו אמונים על הכנת הקוקטיילים.

קוקטייל  (צילום: פרטי)
קוקטייל (צילום: פרטי)

במסגרת הפסטיבל יתקיים שיתוף פעולה עם משקים חקלאיים מהגליל והגולן כחלק מהרצון לחזק את החקלאות המקומית, כי אין קוקטיילים ללא חקלאות.

המשקים מהצפון מתקשים להחזיק את התוצרת שלהם בימים אלו בעקבות המצב הבטחוני אשר אינו מאפשר לגייס כוח אדם לעבד את האדמות ולקטוף את התוצרת. לצורך יצירת הקוקטיילים נרכשה תוצרת חקלאית אשר עימה יוכנו הקוקטיילים בברים. 

בין המשקים שישתתפו בשבוע הקוקטיילים משק "פשוט טבעי" בקיבוץ יפתח בגליל, המתמחה בגידולים אורגנים בסטנדרטים הכי גבוהים. את המשק מתפעלים השותפים אילן וארז אשר מתפקדים ביום יום כחלק מכיתת הכוננות של היישוב. 

קוקטייל  (צילום: פרטי)
קוקטייל (צילום: פרטי)

עוד לוקחים חלק, "משק נווה אטיב" המתמחה בגידול פירות ללא חומרי הדברה וריסוס. מאז פרוץ המלחמה המשק כולו מתופעל על ידי משפחת אברהם אשר לאור המצב התגייסו שלושת האחים ונאלצים לעשות הכול לבדם מהקטיף, לאריזה, לשיווק, ולמכור את התוצרת ישירות לנקודות מכירה שונות כל זאת תחת אזעקות בלתי פוסקות.  

האירוע יהווה הזדמנות נהדרת לחובבי קוקטיילים לחוות טעמים חדשים ומרגשים, ליהנות מיצירתיותם של מיטב הברמנים בישראל, ולהיחשף לעולם הקוקטיילים המגוון והמרתק ולתרום לחקלאות הישראלית.