גם אם נדמה לכם שחם מידי ולאנשים אין כוח להיות יצירתיים, תחשבו שוב. הקיץ, מסתבר הוא הזמן הנכון לתת דרור למחשבות, ולהפתיע את בלוטות הטעם שלנו עם שלל חיבורים מפתיעים. הפעם, מי שנבחרה לניסוי היא הפיצה הפופולרית. מנה שכמעט אי אפשר להרוס - ולא מעט ניסו. 

בימים אלה רשת הפיצריות פאפא ג'ונס השיקה תפריט בין 4 מנות, במהדורה מוגבלת. ולמה אנחנו מספרים לכם את זה? כי התפריט כולו מבוסס על תוספת קראנצ'ית ומפתיעה - קורנפלקס. כן, קראתם נכון. 

המנות החדשות יוצעו למכירה למשך כחודש, והן כוללות פיצה קראנצ'י גבינות, פיצה קראנצ'י פפרוני, פיצה קראנצ'י פפרוני טבעוני, קראנצ'י פסטו, וקראנצ'י דליס למי שלא יכול לוותר על מתוק. 

נתחיל באובייס, למה קורנפלקס. האמת, אין לנו מושג, רק נגיד שאיכשהו זה עובד. על הקראנצ'יות כמעט ואין מה להרחיב, הפתיתים העגלגלים אכן נותנים מרקם נוסף וכפי בין כל הגבינה שסביבם. מבחינת הטעם, הם מכניסים לפיצה המלוחה טעמים מתקתקים, שלא בטוח שכולם יאהבו. אנחנו באופן מפתיע דווקא אהבנו. מה שבטוח, חובבי הפיצה אננס צריכים להיות הראשונים לנסות.

קוראסונים, פאפא ג'ונס (צילום: אמיר מנחם)
קוראסונים, פאפא ג'ונס (צילום: אמיר מנחם)

אנחנו טעמנו את הקראנצ'י פפרוני - פיצה על בסיס רוטב ראנץ' המקורי, פרוסות פפרוני בקר עסיסי, גבינת מוצרלה, פתיתי קורנפלקס קראנצ'י והזלפות דבש מתקתק. שילוב שנשמע תמוה קצת, דבש ופפרוני, אך איכשהו זה עובד. הבצק של הפיצה נהדר, כמות הפפרוני הייתה נדיבה והדבש נתן פה רכות נהדרת למליחות של הנקניק. גם הקורנפלקס השתלב כאן בהרמוניה.

גם במקרה של הקראנצ'י גבינות – פיצה על בסיס רוטב ראנץ' המקורי, פטריות טריות, גבינת מוצרלה, פתיתי קורנפלקס קראנצ'י והזלפות דבש מתקתק, יש לנו רק דברים טובים לומר. פיצה נהדרת, אך אולי דווקא כאן היינו יכולים לוותר על הדבש, שהיה מיותר.

קינחנו עם הקראנצ'י דליס – 4 קרואסונים גדולים מבצק פיצה במילוי עוגת קינדר דליס. הקרואסונים מגיעים אפויים ומעליהם יש זילוף של ממרח בואנו ופתיתי קורנפלקס. פצצת מתיקות שחובה לאכול ממש איך שהיא חמה.

מחירי הפיצות: 89.90 שקל, קראנצ'י דליס/פסטו: 34.9 שקל.