השף יובל בן נריה ומסעדת a החליטות לתת את הבמה ליקב רזיאל וקראט קוויאר בשלושה ערבי קונספט, שיתקיימו ב-18-20 ביולי.

מסעדת a, ביחד עם יקב רזיאל וקראט קוויאר, מציעים מסע קולינרי שעובר בן הרי ירושלים, דרך החיים התוססים של תל אביב, ועד לפסטורליות של קיבוץ דן.

מסעדת a נפתחה, אחרי פגרת מלחמה ארוכה, בפברואר האחרון. עם הפתיחה היא הציגה תפריט מחודש מעמיק עוד יותר את הקשר של בן נריה עם המדינה בה אנו חיים. כמות הספקים המקומיים הורחבה והתפריט נשען ברובו על רכיבים מתוצרת ישראלית. זה נכון גם בגזרת האלכוהול, כשלתפריט היינות נוספו 10 יקבים ישראלים חדשים.

כהמשך ישיר למגמה זו, החליט בן נריה לציין את יום הקוויאר הבינלאומי בהצדעה לספקים שבלעדיהם עבודתו לא הייתה שלמה. כך נולדו להם שלושה ערבים בשיתוף יקב רזיאל (מבית יקב קסטל) שבהרי ירושלים וסטארטאפ החקלאות הימית "קראט קוויאר" הסמוך לקיבוץ דן.

בין המנות שיוצעו במהלך הערב: ביס ביצה X בלאן דה בלאן - ביצה חצי רכה מטוגנת, טרטר האמצי צ'ילי מותסס וקוויאר שחור; נגי טורו טונה וקוויאר X בלאן דה נואר רוזה  - טונה כחולה סנפיר מיוון, בצל ירוק, וואסבי, קריספי רייס חריף, פינגר ליים; ביצה וקוויאר (2 יחידות) X רזיאל לבן -מקושקשת ביצים רכות, מסקרפונה, קוויאר אוסטרה ״קראט״ מקיבוץ דן, גארום פרמז׳ן, עירית. 

לכבוד הערב יימזגו בכוסות יינות מבעבעים שבדרך כלל אינם נפתחים למזיגה.

מתי: חמישי 18.7 החל מ-18:30, שישי 19.7 ושבת 20.7 החל מ- 18:00.