חנות הקונספט החדשה של ויסוצקי נפתחה ברחוב דיזינגוף 68 בתל אביב, במרחק מעבר חצייה מקניון דיזינגוף סנטר. סניף זה מצטרף לסניף הדגל הראשון של ויסוצקי שנפתח בסוף שנת 2020, המשתרע על פני 120 מ"ר ברחוב החשמונאים בתל אביב, ולברי המשקאות בקניון עזריאלי תל אביב ובקניון עופר הגדול בפתח תקווה.

הסניף החדש מביא את חוויית התה המתקדמת היישר ללב תל אביב, עם מגוון רחב של כ-30 משקאות מבוססי תה קר שהפכו לשם דבר, לצד מוצרי תה חדשניים. בין המשקאות הפופולאריים סדרת "בובה מילק טי" בטעמים שונים בתוספת פניני טפיוקה וקצפת, משקאות מאצ'ה ייחודיים, והלהיט החדש סדרת משקאות אייס טי מרעננים, כמו אפרסק מרווה, לבנדר, מנגו אננס, מלון ועוד, על בסיס ממתיק אגבה.

TLAB משקאות חדשים בהשקת הסניף בדיזינגוף 68  (צילום: נטע כרמי)
TLAB משקאות חדשים בהשקת הסניף בדיזינגוף 68 (צילום: נטע כרמי)

על המתכונים הייחודיים אחראים המיקסולוג אסף עמיר, שהיה אחראי על הקמת הבר בתאילנדית של הר סיני, המביא עמו  ניסיון עשיר של קרוב לשני עשורים בבניית קוקטיילים, תפריטים וניהול ברים לצד טכנולוג הפיתוח ומהנדס המזון איתמר צימרמן. 

כל המשקאות מוגשים גם טבעוניים, לבחירה עם חלב שיבולת שועל או סויה וקצפת טבעונית והכל בכוסות שניתנות לשימוש חוזר וקשים מתכלים. טווח מחירים למשקאות: 20-30 שקלים. כהחלטה אסטרטגית, הרשת לא מחייבת תשלום נוסף על תוספת חלב טבעוני (שיבולת שועל, שקדים, או סויה). לכל המשקאות ניתן להוסיף טפיוקה שמבושלת במקום או באבלס פירותיים במגוון טעמים – אוכמניות, מנגו, אננס, תות, ליצ'י, אבטיח והלהיט החדש – תפוח ירוק.

בנוסף למשקאות, ניתן למצוא בסניף החדש קולקציות מארזי תה מהודרים, חליטות ותפזורות תה איכותי במגוון טעמים, מוצרי תה כמו סדרת המיקסולוג'י להכנת תה קר, סדרת הריינבואו , Gin & Tea, מארזים להכנת מאצ'ה ועוד. במקום ניתן להזמין בקיוסק הדיגיטלי ולהתבונן באומנות הכנת המשקאות.

ויסוצקי חנות הקונספט TLAB ברחוב החשמונאים (צילום: מאיה באומל)
ויסוצקי חנות הקונספט TLAB ברחוב החשמונאים (צילום: מאיה באומל)