המתנתם בסבלנות אבל האבוקדו שקניתם עדיין קשה כמו אבן? אז מצאנו טריק שימושי במיוחד שעשוי להבשיל במהירות אבוקדו - תוך עשר דקות בלבד. על פי סרטון ביוטיוב, כל מה שצריך לעשות הוא לעטוף את האבוקדו בנייר כסף, להניח אותו בתבנית אפייה ולהכניס אותו לתנור שחומם מראש.

על פי היוטיובר דייב האקס (DaveHax) שמחזיק ביותר מ-7 מיליון עוקבים, צריך לחמם את התנור ל-90 מעלות. בסרטון הוא גם מסביר את המדע מאחורי הטריק: "חימום קל של האבוקדו משחרר גזים שעוזרים לזרז את תהליך ההבשלה שלו". אחרי כ-10 דקות בתנור, האבוקדו אמור להיות מוכן למאכל. עם זאת, חשוב מאוד לתת לו להתקרר לחלוטין על רשת צינון לפני שחותכים אותו.

אם האבוקדו עדיין מרגיש קשה, אפשר להשאיר אותו בתנור עוד כמה דקות. לאחר שהוא התקרר, חותכים אותו לחצי, מוציאים את הגלעין ובודקים את המרקם. אמנם הסרטון הפך לוויראלי וזכה למיליון צפיות, אך היעילות שלו שנויה במחלוקת. רוב הגולשים שניסו את השיטה אישרו שהיא עובדת מצוין.

גולשת אחת כתבה: "זה עבד! שמתי את האבוקדו בתנור פעמיים, ל-10 דקות כל פעם, בחום של 90 מעלות. בסך הכל חיממתי אותו 20 דקות". היא הוסיפה: "שמתי שלושה אבוקדו בו זמנית על תבנית אפייה. אחרי 20 דקות השארתי אותם בפנים כשהתנור כבוי כדי שימשיכו להתרכך. הופתעתי לגלות שזה באמת עבד. בזכות הטריק הזה הצלחתי להכין גוואקמולי באותו יום שקניתי אותם".

האבוקדו לא בשל? מצאנו שיטה ברשת שתגרום לו להבשיל (צילום: אינגאימג)
האבוקדו לא בשל? מצאנו שיטה ברשת שתגרום לו להבשיל (צילום: אינגאימג)

עם זאת, לא לכולם היה אותו מזל, וחלק מהצופים טענו שהשיטה "לא עובדת" ואף גרמה להם לבזבוז זמן. גולש אחר כתב: "כל מה שקורה זה שהאבוקדו נאפה, הוא לא מתבשל והטעם שלו נוראי".

בשורה התחתונה, הטריק הזה שנוי במחלוקת, אבל שווה לנסות אותו בעצמכם ולראות אם הוא עובד עבורכם. במקרה הגרוע, בזבזתם 10 דקות. במקרה הטוב, יש לכם אבוקדו מושלם ומוכן לאכילה.