תל אביב מתכוננת לחוויה קולינרית יוצאת דופן שתעיר את חובבי האוכל והקפה משנתם. שני מהשפים המובילים בעיר חברו למותג קפה בינלאומי כדי ליצור בראנץ' שהוא יותר מסתם ארוחת בוקר מאוחרת. מדובר במסע טעמים שמשלב את הטוב שבעולמות הקולינריה הגבוהה והקפה האיכותי, ומבטיח לקחת את מושג ה"בוקר טוב" לרמה חדשה לגמרי.
מותג הקפה Nespresso יוצא בשיתוף פעולה חדש עם השף ענר בן רפאל פורמן ממסעדת תריסר והשפית שיראל ברגר ממסעדת OPA. במסגרת היוזמה, יוגשו במסעדות תערובות הקפה של החטיבה העסקית Nespresso Professional, אשר פותחו עבור שוק הקולינריה הגבוהה.
שיתוף הפעולה כולל תפריט בראנץ' שישי מיוחד, המותאם לטקס הקפה של הבוקר. השפים יפתחו את מסעדותיהם בשעות הבוקר ויגישו ארוחת פיין דיינינג בראנץ' בת חמש מנות. התפריט יכלול את תערובת הקפה החדשה Forte Extra, לצד תערובות הקפה האורגני של נספרסו מקונגו וברזיל.
בין המנות המוצעות: קינוח המשלב קפה נספרסו, לדר תמרים מעושנים וגלידת מחמצת ב-OPA, וטרמיספרסו עם קפסולת ג'לי נספרסו, פטיסייר דבש, בישקוטי טבול בנספרסו וקאוויר קפה בתריסר.
הבראנץ' מיועד ללקוחות נספרסו ויתקיים ב-20 וב-27 בספטמבר, בין השעות 11:00-15:00.
סוניה נסטסה, מנכ"לית נספרסו ישראל, מסרה למעריב: "נספרסו חרטה על דגלה חדשנות וחוויה סנסורית ברמה הגבוהה ביותר, ובמסגרת זו אנו מעניקים מענה גם בתחום מסעדות השף ומסעדות יוקרה מובילות בעולם ובארץ. אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם המסעדות OPA ותריסר הפונות כל אחת לקהל ייחודי המעריך קולינריה איכותית".
השפים הביעו התלהבות מהשותפות, כאשר שיראל ברגר ציינה את מחויבות נספרסו לקיימות, וענר בן רפאל פורמן הדגיש את ההתאמה בין ערכי המותג לפילוסופיה הקולינרית שלו.
Nespresso, חברת-בת של Nestlé, היא חלוצה בתחום הקפה בקפסולות. החברה מפעילה תוכנית קיימות בשיתוף עם חקלאי קפה ברחבי העולם ולאחרונה קיבלה את הסמכת B Corp™, המעידה על מחויבותה לאחריות חברתית וסביבתית.