זה רק נדמה שהפלאזה קפה בכיכר דיזינגוף בתל אביב היה כאן מאז ומתמיד, אבל האמת היא שהוא נפתח רק בתחילת השנה וכבר הפך למקום אהוב שכולו משדר קלאסיקה. בהשראת בתי הקפה המפורסמים והשוקקים באירופה, הוא מציע חוויה של קפה, אלכוהול ואוכל טוב עם נוף לכיכר השוקקת. הכל בו מוגש בכלים נאים, באיכות ובטוב טעם, ברמת ביצוע גבוהה ביותר, כאילו אנחנו נמצאים בכלל בפריז.

לא בכדי בחר מותג היוקרה לנקום, להשיק דווקא בו, את הניחוח החדש לבושם האייקוני La vie est belle. במסגרת ההשקה, שתיארך לאורך כל חודש ספטמבר, תוגש ארוחת Afternoon cocktail זוגית קלאסית שכולה בהשראת הבושם ומרכיביו. הארוחה כוללת זוג קוקטיילים ומגש בן שלוש קומות, מלא בכל טוב לחמים, גבינות ומטעמים. 

פלאזה קפה ככה דיזינגוף תל אביב (צילום: אסף קרלה)
פלאזה קפה ככה דיזינגוף תל אביב (צילום: אסף קרלה)

הקוקטיילים מבוססי ג'ין מתובל, לימון, ליקר אשכוליות, אנגוסטורה, ואבקת פטל. מגש הטעימות כולל: בקומה הראשונה: לחמים, גבינת ברי אפויה בדבש וטימין, גאודה שום שחור וגאודה בקר, חמאה וריבת שרי ביתית. בקומה השנייה: זוג בריושים, האחד עם דג סלמון והשני עם טונה אדומה, שניהם בכבישה עדינה, שמנת פוריקקה, סלטון אגסים זעתר טרי וגרידת מנדינה. בקומה השלישית: מקרונים בטעמי קקאו ותפוז. בתוספת 35 שקלים תוכלו ליהנות מקינוח לבחירה: עוגת גבינה באסקית או מוס שוקולד.

LVEB L'Elixir הבושם החדש לאישה מבית לנקום (צילום: יחצ חול)
LVEB L'Elixir הבושם החדש לאישה מבית לנקום (צילום: יחצ חול)

פלאזה קפה-לנקום. שלוש קומות קוטור 159 שקלים (צילום: בת שחר ניסן)
פלאזה קפה-לנקום. שלוש קומות קוטור 159 שקלים (צילום: בת שחר ניסן)

המקום מעוצב בצבעים נורדיים מרעננים ונעימים לעין, המשדרים אווירה של נוחות ואלגנטיות. תכנון העיצוב כולל שימוש נרחב בעץ, אביזרים וכלי חרס בגוון הבז' והלבן, המעניקים מראה חמים ומתוחזק. במקום מתנגנת מוזיקה צרפתית נעימה.

התפריט העשיר של הפלאזה קפה משלב בתוכו מנות טרנדיות כמו גם מנות קלאסיות במחיר משתלם. ניתן ליהנות מתפריט בראנץ' מפנק עד השעה 17:00 וגם ממנות עיקריות מיוחדות לאורך שעות היום.

הארוחה המיוחדת תוגש לאורך החודש כולו באמצע השבוע בלבד בין השעות 17:30 ל19:00, במחיר השקה 159 שקלים לזוג (לא כולל קינוח בתוספת 35 שקלים). לפרטים נוספים והזמנות