רשת מסעדות ההמבורגרים BBB הכריזה הבוקר (שלישי) על השקה של Food Truck: מסעדה ממונעת וניידת, אשר בהקמתה הושקעו כ-250,000 שקלים. המשאית מהווה הסניף ה-28 של הרשת הארצית. הפוד טראק של BBB, אשר מסיים בימים אלה תקופת הרצה, הינו נגיש ונייד, ובעל מסוגלות להגיע לכל אתר ברחבי הארץ.
הפוד טראק מציע מנות נבחרות, מתוך תפריט הרשת. כמו כן, ישנו דוכן מזון, אותו ניתן למקם בחללים סגורים, דוגמת חדרי אוכל במקומות עבודה, באירועי חברה עסקיים ובאירועים פרטיים באולמות. וכיו"ב. בדוכן זה מציעה הרשת אפשרויות בחירה נוספות למגוון המנות המוצעות.
אהובה תורג'מן בעלים ומנכ"לית קבוצת BBB סיפרה כי "בעקבות דרישה רבה מארגונים שונים ומהקהל הרחב, מצאנו לנכון להנגיש את התפריט והמנות הנבחרות לציבור. אנו מאמינים כי מותג מצליח ופופולארי צריך להתקיים, לחיות ולנכוח במקומות נוספים, מעבר לשטח המסעדה התחום והסגור. הפוד טראק, למעשה, יוצא החוצה ופוגש את הלקוח במקומות אחרים ומפתיעים". לדבריה, "ההערכות שלנו, לשלב ההשקה הראשון, נאמדות במכירת כ- 20 אלף המבורגרים מדי חודש".