מרכז סוזן דלל יערוך בסוף השבוע בין 18-20 ליולי "פסטיבל קיץ לילדים". הפסטיבל, הייחודי מסוגו בארץ, יכלול מופעים ממגוון רחב של סגנונות הנעים בין מחול עכשווי - תיאטרון, קולנוע-חי, קרקס עכשווי, וידאו, סטנד-אפ ועוד, מתוכם 3 בכורות.

בנוסף, יתקיימו אירועים מיוחדים, בהם מופעים מונגשים ומופעים רגישים, סדנאות "גאגא משפחות", סדנאות"בוגי ווגי", פינת סיפור בשיתוף עיתון לילדים "אדם צעיר" והזדמנויות למפגש עם היוצרים מקרוב.

במהלך שלושת ימי הפסטיבל קהל ההורים והילדים מכל הגילאים יקבל הזדמנות ייחודית לצלול אל תוך עולם עשיר של דמיון, תרבות והשראה.

עמית ואיתי נוסעים למרחקים (צילום: נועה פארן)
עמית ואיתי נוסעים למרחקים (צילום: נועה פארן)

בין המופעים:

ג'וקולינה בלרינה ורקדני הכדורגל'  - ינץ לוי סופר הילדים והתסריטאי המוערך בשיתוף עם הכוריאוגפית ענבל אושמן במופע בכורה ראשון המוציא את אחת הדמויות האהובות מספריו ונותן להן חיים ובמה.
המופע 'קונטרול פריק' של האמן קולו אור שכבש את בימות אירופה המפליא בביצועיו על כלי נגינה עתידניים תוך שימוש בטכנולוגיה ייחודית המוטמעת בתלבושות, בכלי הנגינה, באביזרים ומשתלבת בביצוע להטוטי קרקס ואינטראקציה מלאת הומור עם הקהל.
גילי נבות המנהלת האמנותית לשעבר של להקת בת שבע במופע הבכורה 'חוצפנים' ולראשונה לקהל הצעיר
בכורה מאת הכוריאוגרפית המוערכת רייצל ארדוס – 'עמית ואיתי נוסעים למרחקים'
'מיומנה' במופע חדש ומלא קצב מאת היוצרת ומייסדת הלהקה איילון נופר, הדר לוי בסטנד-אפ לילדים, אנסמבל עתים עם "קולנוע חי" שפה ייחודית המשלבת תיאטרון חפצים בצילום וידאו לייב, המוקרן על הבמה סדנת בוגי ווגי של רננה רז, סדנת גאגא משותפת להורים ולילדים ועוד.

כמו כן, יוצרי הפסל "האיים", האמנים-האדריכלים אלון שיקאר ורינת יצחק, מזמינים את הקהל לפעילות יחודית. הפעילות מעבירה את הקהל מסלול של תחנות: עולם מרהיב הנותן שמחה, ריפוי ותקווה דרך אמנות, תנועה ויצירה המעוררת השראה לכל המשפחה. 10% מהכנסות הכרטיסים לסדנאות 'האיים' יתרמו לקרן עטופים באהבה - Israeli Children's Fund התומכת בילדים יתומי ה-7 באוקטובר
הפסטיבל מציע מופע מונגש לראשונה של מיומנה 'DNA' הפונה באופן ייעודי לקהל ילדים ונוער בעלי מוגבלויות, בשיתוף פעולה עם דיגיתל נגיש

לפרטים נוספים: אתר הפסטיבל