חברת אביב ייזום בבעלות קבוצת אביב וחברת מליסרון, בשיתוף חברת סעד שקד ממשיכה להעמיק את פעילותה בעיר תל אביב ומשיקה את פרויקט החדש "אביב ברדינג 33|31". שני בנייני בוטיק שייבנו ברמת אביב הירוקה בצפון תל אביב, שכונה בעלת ביקושים גבוהים אשר נהנת מאיכות חיים גבוהה. השכונה טובלת באזור ירוק, קרובה לצירי תחבורה מרכזיים בעיר ונמצאת בסמוך לקניון עופר רמת אביב היוקרתי.

הבניינים ייבנו בסטנדרט מוקפד ואיכותי ויכללו סה"כ 84 יח"ד חדשות בתמהיל מגוון של דירות בנות 2-5 חדרים, דירות פנטהאוז עם מרפסות מרווחות המשקיפות אל הפארק ודירות במפלס הקרקע הפונות לגינה הפנימית שבין הבניינים. את הבניינים החדשים תכננו בקפידה, תוך השתלבות בצביון השכונתי השקט ותוך מחשבה מעמיקה על צורכיהם של הדיירים הוותיקים והחדשים, משרד אדריכלים מילבאואר אדריכלים, זוכי פרס רוקח לאדריכלות.

היציאה לשיווק בפרויקט "אביב ברדינג 33|31" מצטרף לשורת פרויקטים שכבר יצאו השנה לדרך וביניהם פרויקט הדגל של החברה במתחם ההסתדרות בגבעתיים, "אביב בחפץ חיים" בתל אביב ו"אביב המקור" ברמת גן.  

דפנה הרלב מנכ”לית אביב ייזום: "בימים אלו אנו מרגישים יותר מתמיד את כובד האחריות, את החשיבות העצומה ואת השליחות בהמשך בנייה על אדמת מדינת ישראל. אביב ייזום נמצאת בעיצומה של שנה עם התחלות בנייה רבות ופרויקטים חדשים מעולם ההתחדשות העירונית שיצאו לדרך באזורי הביקוש בגוש דן. פרויקט 'אביב ברדינג 33|31 הוא פרויקט בוטיקי ייחודי שמממש הלכה למעשה את אסטרטגיית החברה לבנייה של פרויקטים איכותיים במיקומים הנהנים מביקושים גבוהים, תוך הקפדה על ירידה לפרטים, תיכנון מדויק וביצוע מיטביים. אני רוצה להודות לדיירים  בעלי הקרקע שהם שותפים שלנו לאורך הדרך והיו חלק מלא מהתהליך".