שתי מנהלות חדשות יכנסו לתפקידן החדש בשנת הלימודים הקרובה. איריס ורד, תנהל את בית הספר עין גנים ותחליף את רוני שאשה קרסיק, ואיריס ג'דעא תנהל את בית הספר קיבוץ גלויות ותחליף את מרב פלג בס. 

איריס ורד, המנהלת החדשה של עין גנים, היא תושבת פתח תקווה ואם לשלושה, בעלת תואר ראשון בהצטיינות יתרה בחינוך ובעלת תואר שני בהצטיינות במסלול ניהול מערכות חינוך, תנהל את בית ספר עין גנים ותחליף את רוני שאשה-קרסיק.

בתחילת דרכה של איריס במערכת החינוך היא לימדה שפה, תיאטרון ודינמיקה קבוצתית והכשירה מגשרים צעירים. איריס עבדה מספר שנים כמחנכת, רכזת חברתית וכמדריכת מורים מובילים ונבחרה למצטיינת מחוז תל אביב כרכזת חינוך חברתי. בחמש השנים האחרונות, ניהלה את בית הספר היסודי "נחשונים" באריאל.

איריס מאמינה כי דיאלוג מיטבי עם האחר (מורה, תלמיד, הורה) - הוא הבסיס להצלחה אישית, חברתית ולימודית. "חשוב להבטיח שיחסי האנוש, תרבות הדיבור והמפגש הלימודי יתאפיינו באמון בין-אישי, כבוד הדדי, והתנסויות למידה. למידה דיאלוגית משמעותית, המעצימה את התלמידים והצוות החינוכי ומקנה דרך חיים של חשיבה מושכלת וביקורתית, מעורבות, אכפתיות, אחריות ותרומה לחברה. תקשורת מכבדת וראויה בין באי בית-הספר הינה בסיס איתן ליחסי גומלין. לכל ילד.ה ניגון משלו.ה הבא לידי ביטוי ביכולותיו.ה, נטיותיו.ה וכישוריו.ה. מתן ביטוי אישי מאפשר העצמה, טיפוח הכישורים, תחושת ערך עצמי גבוה ומסוגלות", אומרת איריס ורד, הנכנסת בהתרגשות לתפקידה החדש.

איריס ג'דעא, תנהל את בית הספר קיבוץ גלויות. ג'דעא, תושבת ראש העין ואם לשניים, בעלת תואר ראשון במדעי החברה, מהאוניברסיטה הפתוחה, ובעלת תואר שני בטיפול בלקויות למידה: הערכה והתערבות חינוכית, מבית ברל. איריס תחליף את מירב פלג בס אשר פרשה לגמלאות.

איריס החלה את דרכה כאשת חינוך בשנת 2009 כמורה לאומנות ובשנת 2017 שימשה כמורה ומחנכת, ובהמשך כרכזת מצטיינת השתלבות הפרט, רכזת שפה ורכזת שכבות א - ג. בשנים האחרונות שימשה איריס כסגנית בית הספר שם קידמה ביתר שאת את הפדגוגיה וייחודיות בית הספר. 

עם קבלת התפקדי אמרה איריס בהתרגשות "אני מודה על האימון בי ועל בחירתי לתפקיד מנהלת קס"ם – קיבוץ גלויות. אני רואה את תפקידי כמנהלת להכין את דור העתיד בלמידה רלוונטית ואקטואלית, ולאפשר לכל תלמיד לגלות את חוזקותיו ולהביאן לידי ביטוי. בי"ס קיבוץ גלויות הוא בית מצמיח וחם לכל הבאים בשעריו. אמשיך להוביל את ביה"ס להצלחות, ליישום שיטות הוראה מתקדמות ולהבטיח שכל תלמיד יקבל את ההזדמנות הטובה ביותר למימוש הפוטנציאל האישי שלו. בשנים הקרובות בית ספר יתמקצע בנושא מדעים וטבע עד להפיכתו לבי"ס על אזורי. בהזדמנות זו, ברצוני להודות למירב פלג בס, מנהלת בית הספר, על הדרך המשותפת ועל הובלת בית הספר בשנים האחרונות".

ראש העירייה רמי גרינברג וטלי טולדנו מנהלת האגף לחינוך יסודי בירכו את השתיים לרגל תפקידן החדש, ואמרו "אנו מברכים את המנהלות החדשות לרגל כניסתן לתפקיד ומאחלים להן ולקהילות בית הספר הצלחה רבה בשנת הלימודים הבאה. מערכת החינוך בעיר פתח תקווה היא מהמובילות והאיכותיות שיש, ואנו נמשיך לקדם את ייחודיות בתי הספר, הערכים והלמידה".