עיריית פתח תקווה, בשיתוף עם משרד החינוך, משיקה את תוכנית "קמפוס צמרות" - יוזמה חדשנית המיועדת לתלמידי כיתות ז'-ט'. התוכנית מציעה מסלולי מצוינות בארבעה תחומים: מדע בריאות ורפואה, משפטים וקרימינולוגיה, כלכלה ויזמות פיננסית, ופסיכולוגיה במעגלי החיים.

מה שמייחד את "קמפוס צמרות" הוא שילוב הלמידה האקדמית עם התנסות מעשית בארגונים מובילים בעיר, כגון בתי חולים, בתי משפט, חברות הייטק ומוסדות פיננסיים. התוכנית מבוססת על תפיסת האקו-סיסטם העירוני, ומועברת על ידי מיטב המרצים והמומחים בתחומים השונים.

ראש העירייה, רמי גרינברג, מדגיש את חשיבות התוכנית: "קמפוס צמרות מאפשר היכרות מעמיקה וחיבור אמיתי של התלמידים למגוון תחומים דרך למידה במרחב העירוני, המאפשרת התנסות חווייתית משמעותית, ולא רק למידה תיאורטית."

ד"ר ירדנה חדד, מנהלת האגף לחינוך על יסודי, מוסיפה: "קידום המצוינות האישית, והחשיבה הביקורתית לצד היצירתית ומיומנויות חשובות נוספות, מהווים חלק משמעותי בגיבוש היוזמה, משלב הרעיון, דרך תכנון העבודה ועד לביצוע".

השנה, כחלק מהתאמת התוכנית לאתגרי העתיד, ישולבו בכל הקורסים כלי בינה מלאכותית, ויתקיימו סיורים חווייתיים במרחב העירוני. יוזמה זו משקפת את מחויבותה של עיריית פתח תקווה להשקעה בחינוך ובקידום הדור הבא של המנהיגים והמקצוענים בתחומים מגוונים.