שני מותגי האופנה BERSHKA ו-PULL&BEAR השיקו חנויות דגל חדשות בעופר הקניון הגדול בפתח תקווה, בהשקעה כוללת של 12 מיליון שקלים. החנויות החדשות, המשתרעות על שטח של 600 מ"ר כל אחת, מציגות את הקונספט העולמי החדש של הרשתות.

חנות הדגל של PULL&BEAR, הממוקמת בקומת המסחר העליונה, מציעה קולקציות לנשים, גברים ובני-נוער. העיצוב, פרי תכנונם של אדריכלי המותג הבינלאומי, משלב אלמנטים של מתכת, זכוכית ובטון, היוצרים מראה מודרני ונקי. החנות מצוידת בעשרה תאי מדידה מרווחים ולראשונה ברשת - קופות אוטומטיות.

ברשקה, בעופר הקניון הגדול פתח תקווה (צילום: רז גדעוני)
ברשקה, בעופר הקניון הגדול פתח תקווה (צילום: רז גדעוני)

במקביל, חנות BERSHKA החדשה מציגה קונספט חדשני המשלב טכנולוגיה מתקדמת, כולל תאי מדידה חכמים המצוידים בחיישנים המתריעים על זמינות התא, והחלפת קולקציות שבועית.

"כניסת המותגים במתכונתם החדשה מהווה הבעת אמון בעוצמת הקניון," אמר עומר אוגולניק, מנכ"ל קניוני עופר. "זהו חלק ממהלך רחב הכולל שדרוג ושיפוץ הקניון במהלך 2025, בהשקעה של כ-65 מיליון שקלים".

פול אנד בר, עופר הקניון הגדול פתח תקווה   (צילום: רז גדעוני)
פול אנד בר, עופר הקניון הגדול פתח תקווה (צילום: רז גדעוני)

נעמי סימן טוב, מנכ"לית עופר הקניון הגדול, הוסיפה: "המטרה שלנו להעניק לצרכן הישראלי את חווית הקניות והבילוי האולטימטיבית. כל משפחה יכולה להגיע לעופר הקניון הגדול, באמצעות הרכבת הקלה, או כל כלי תחבורה אחר, ולהנות מכל העולמות".