"בעלי ואני היינו עם התינוק שלנו במזרקה המנגנת בפארק הלאומי ברמת גן, ביחד עם עשרות ילדים מתוקים, שהשתוללו במים ואז הבחנתי בבחור ממוצא אסייתי שמצלם בווידאו את הילדים זמן ממושך", כתבה גולשת בפוסט בפייסבוק.

"זה נראה לי חשוד, אבל קיוויתי שאולי אשתו והילד שלו במים והוא מצלם אותם, אבל אחרי זמן מה הבנתי שהוא היה שם עם חבר/שותף שלו", היא טענה עוד והוסיפה כי על החולצה שלו היה כיתוב מאחורה של אתר פורנו.

"הבטן שלי התהפכה מהמחשבה, אם הוא מוכר את הסרטונים האלה של ילדים חצי עירומים לרשת פדופילים", היא כתבה עוד – "פניתי בסערה לביטחון בפארק והם עיכבו אותם, התקשרו למשטרה, אבל התחושה שלי הייתה שאין ממש מודעות ואני בספק עם כמה יטפלו בהם בחומרה. ביקשו ממני למסור את השם שלי ולהגיש תלונה למשטרה ואני לא הבנתי מה זה משנה בכלל?! הרי לא בוצע פשע כלפיי בלבד באופן אישי והם יכולים לראות בדיוק כמוני איך נראה הסיפור הזה"

בהמשך היא כתבה: "תפקחו עיניים ותשמרו על הילדים על הילדים שלכם, הוא התהלך שם וצילם כל כך בביטחון, שהרושם שעלה זה שהוא התרגל לעשות זה שם בלי שמישהו שם לב. תחושה קשה שצילמו את התינוק שלי, כשהורדנו לו את הבד ים והלבשנו אותו ומחשבות על כך שבאמת אסור להוריד את העיניים מהילדים שלנו לשנייה, כי לא יודעים איזה פדופילים מסתובבים בינינו ועלולים לפגוע בהם".

חבר מועצת עירית רמת גן ויו"ר הנהלת הפארק הלאומי, ניר לוי הבהיר בתגובה לפוסט שהעלתה האם: "ראיתי את הפוסט וביקשתי מפיקוח הפארק לברר את הנושא ולחזור אליי עם הממצאים, על מנת שאוכל להביא אותם בפניכם: המקרה נבדק על ידי הפיקוח, מדובר בעובדים זרים מתאילנד, אשר שיתפו פעולה והראו למפקחים את מה שצילמו (רק תמונות של מזרקה), לא משהו שנראה פלילי.

אף על פי כן, הם עוכבו לבירור על ידי המשטרה, שלקחו מהם פרטים והכל נמצא תקין. המשטרה שחררה אותם. ביקשנו מהפונה לדווח למשטרה ולהגיש תלונה, כי זה תהליך תקין".