בית הדין הבינלאומי בהאג דרש להחזיר את השלטון הנאצי לגרמניה, בגלל הוכחות לפגיעה באזרחים גרמנים במלחמת העולם השנייה. ידוע שפשעי מלחמה ופשעים נגד האנושות התקיימו נגד המשטר הנאצי בעת מלחמת העולם השנייה. כדברי בית הדין: “גרימת השמדה, גרימת הרעבה כשיטת מלחמה, כולל שלילת אספקת סיוע הומניטרית, פגיעה מכוונת באזרחים בסכסוך".

העיתונאי החרדי מעורר סערה: "לא רואה הרוג אחד מ־8200"
חזרנו לציר פילדלפי: זה מה שצה״ל מצא במעוז חמאס | כל המידע שאפשר לספר

בית הדין הבינלאומי בהאג הצביע על הרעבה של האוכלוסייה הגרמנית, אי־אספקת משאיות סיוע הומניטריות לגרמניה הנאצית בעת מלחמת העולם השנייה, הפצצות ופגיעה באזרחים גרמנים, כולל ילדים, פגיעות במבנים אזרחיים בשטח הריבוני של גרמניה הנאצית בעת מלחמת העולם השנייה, אונס אזרחיות גרמניות על ידי חיילים סובייטיים בעת כיבוש גרמניה בעת מלחמת העולם השנייה ועדויות על ניצול מיני של נשים גרמניות על ידי חיילים אמריקאים תמורת פחיות שימורים וחפיסות סיגריות בעת מלחמת העולם השנייה.

לכן, בית הדין הבינלאומי בהאג מבטל את כיבוש גרמניה הנאצית במלחמת העולם השנייה ומכריז עליו כלא חוקי, ודורש להחזיר מיד את השלטון הנאצי לגרמניה, ולהקים מחדש את גרמניה הנאצית בגבולות בטוחים ומוכרים למען קיום החוק הבינלאומי.
 
בעניין הג'נוסייד
יש כלל גדול:
הקם לג'נוסיידך השכם לג׳נוסיידו.
עליי להוסיף שישראל לא נוקטת את הכלל הזה,
אבל ארצות הברית וגם בריטניה ובעלות הברית וגם הצבא האדום נקטו בדיוק את הכלל הזה נגד גרמניה, וזאת אף שגרמניה בעצם לא איימה בג׳נוסייד על העם הבריטי או האמריקאי. הנאצים היו ממוקדים ומפוקסים בביצוע ג'נוסייד של יהודים, לא של סתם בריטים, אמריקאים, קנדים או רוסים.

אזכיר עוד שארצות הברית נקטה מדיניות ג'נוסייד אטומית די מוצלחת נגד יפן. ג'נוסייד בעיר יפנית אחת, ועוד אחת, שהביאו לכניעת יפן המבורכת. מבורכת הן לאמריקאים והן ליפנים.
אנחנו לא שם. אבל אותנו מאשימים.

בדיקות מעבדה לשירים
חשוב לטפל במהירות במילים של השירים שזמרים וזמרות שרים, ולא רק באירוויזיון. מן המפורסמות הוא שקשה לו לאדם הפוליטיקלי קורקט שנברא בכלל. אדם זה שאינו יודע מהיכן ולהיכן, למה ולשם מה, שנעלם ממנו לחלוטין מה פירוש כל הדברים כולם, והתבונה, מניין תמצא לו? יתר על כן, אדם זה שנולד בלי דעת מה זו תבונה, מה תבונה ומה לא תבונה, ומפני מה זו תבונה וזו לא תבונה, בכל זאת דבר אחד הוא יודע: לשנוא את ישראל ואת היהודים.

לכן, כאשר נציגת ישראל מגיעה לאירוויזיון, בודקים את מילות השיר שלה, כי בטוח מסתתר שם מסר פסול שאסור לרצוח יהודים.
זה לא מספיק. צריך לחפש גם בכל השירים בעולם ולטהר אותם. ולפני הכל לפסול מילים של שירי ה"טופ 40" שמכילים מסרים פרו־ישראליים. חייבים לבדוק היטב שיר שיר, על פי אמות המידה הפרוגרפסיכיות.

 הקם לג'נוסיידך השכם לג׳נוסיידו (צילום: איור: אופיר בגון)
הקם לג'נוסיידך השכם לג׳נוסיידו (צילום: איור: אופיר בגון)

נתחיל. אריאנה גרנדה. מיד לפסול. כבר שם השיר “לא נוכל להיות חברים" הוא מסר פוליטי ישראלי שמתלונן שאין לישראל חברים. תעמולה יהודית, וזה ממשיך, כל מצנזר שירים זוטר רואה מה לפסול: “אני לא רוצה להסתתר". רמז ל־7 באוקטובר, לישראלים המסתתרים מפני הרוצחים.

וזה עוד כלום, כי אז מגיעות המילים:
MONSRTOUS FIRE
אש מפלצתית.
נו באמת, אתם חושבים שאתם עובדים עלינו? זהו מסר אנטי־חמאס מובהק. השיר פסול.
נעבור אל עוד שיר במקומות הראשונים במצעד השירים העולמי, שירו של בנסון בון “דברים יפים".

מיד בהתחלה השורה הזאת:“בארבעת חודשי דצמבר הקרים האחרונים". לא, לא. אם הפרוגרפסיכים פסלו שיר על המילה אוקטובר, אתם חושבים שדצמבר יעבור? פסול, פסול, פסול. נקפוץ כמה מקומות ונגיע לשיר של שיינדאון, ששמו “הסימפטום להיות אנושי" שם יפה. אבל חייבים לבדוק מה שרים שם. אולי אין מספיק אהדה לדיקטטורה רצחנית פלסטינית.

ובכן, לא תאמינו. מיד בהתחלה, במשפט הראשון של השיר מופיע צמד המילים:
גשם נובמבר. נובמבר ריין. פשוט ככה. בגלוי:
NOVEMBER RAIN
לא צריך להיות שופט באירוויזיון כדי לחשוף את המילים האלה. הן מיד בפתיחה:
Me and Miss November Rain.
פסלו את השיר הישראלי על המילים "אוקטובר ריין".

ואז הפרוגרפסיכים של העולם זעמו על כך שעדן גולן בכל זאת שרה “אוקטובר ריין" בכיכר החטופים. איך מישהו חושב שיאשרו "נובמבר ריין"?
אי אפשר בלי טיילור סוויפט. למשל, השיר שלה “אנטי גיבור". כבר השם מעורר חשד, ואז המילים: “אני מתעוררת בצרחות מחלום". רמז יותר ברור מזה ל־7 באוקטובר לא צריך. לפסול.

המצב חמור יותר כאשר צופים בקליפ של השיר. הזמרת בורחת שם בבעתה גדולה מפני מפלצות אדם, מנסה להתקשר לעזרה והטלפון מנותק, והכי פוליטי: יש לוח שחור ועליו כתוב בגיר באופן בולט: “כל אחד יבגוד בך". ברור שזהו מסר פוליטי שאין יותר ישראלי ויותר יהודי ממנו.

לפסול את השיר, עד שטיילור תשנה את המילים, ועד שיערכו את הקליפ עם כאפיות על הלק ג'ל.

פינת השלולית
נסיכה אחת מכיתה י"ב ששמה נופר שוכמן הגיעה לגיל שבו היא כבר סקרנית לפגוש צפרדע. היא הכינה את עצמה לקראת טיול אל השלולית, התאמנה איך להפיל לא בכוונה את כדור הזהב, הכל נראה בכיוון הנכון, אבל משהו עצר אותה. כדבריה: “תגידו, רק לי הסדרות והסרטים הרסו את התפיסה של אהבה בריאה? כי חלק מהסדרות ומהסרטים שראינו בתור ילדים יצרו אצלנו תפיסה לא נכונה של מה זו אהבה בריאה או אהבת אמת.

כאילו, הסדרות והסרטים כל כך מנרמלים בגידות וריבים ודרמות. אני בתור ילדה הייתי כזה: וואו, איך בא לי סיפור אהבה שהוא כמו בטלנובלות, עם שערוריות ותככים ומריבות ואז בסוף יש סוף טוב. אשכרה רציתי אהבה עם דרמות וריבים. למה? למה זה מה שחינכו אותנו? אלה כל מערכות היחסים שראינו והערצנו כשהיינו ילדים, וזה גרוע רצח. היום אני מה זה לא במקום הזה. אני, לפחות, לא ככה בא לי לחיות".