כל הסיפור שלנו נמצא כאן, בציוץ הקצרצר הזה. הכל, בקליפת אגוז רקוב. מבחינת הביביסטים, ביידן הוא ״האיש שניסה להדיח את נתניהו בזמן מלחמה״. הכל זה נתניהו. העולם סובב סביבו.

הטבח ב-7 באוקטובר? בשוליים. האסונות שחווינו מאז? קשקוש. המפונים, הנרצחים, החטופים? משעמם. הוא ״ניסה להדיח את נתניהו״. האיש הזה, שניסה להדיח את נתניהו, לקח את עצמו, בגילו, והגיע לכאן פחות משבוע אחרי הרצח. נשיא ארצות הברית של אמריקה. הגיע לכאן עם כל הארמדה, עם כל המכוניות המשוריינות, עם אייר פורס 1, עם אלפי האנשים שנמצאים במבצע כזה של הטסת נשיא אמריקאי.

הוא הגיע לכאן, הביט צפונה לביירות ומזרחה לטהרן והודיע להם שאם יצטרפו למלחמה הם ימצאו את עצמם נלחמים באמריקה. הוא עשה את זה ברגע המכריע. כשנתניהו עצמו היה בהתמוטטות עצבים ופחד להיכנס לתמרון (תשאלו את בריק ואת וינטר). כשהצטרפות של איראן ונסראללה הייתה יכולה לחרוץ את גורלנו.

אז הנשיא ביידן הגיע לכאן והביא איתו שתי נושאות מטוסים כדי שיבינו שהוא רציני. לכל אחת מהן שייטת של ספינות קרב. והוא אישר בקונגרס, במאמץ רב, 14 מיליארד דולר סיוע מיוחד לישראל במלחמה. והוא שיגר לכאן ציוד ותחמושת ב-6 מיליארד דולר מאז שהמלחמה פרצה. אבל הי, הוא ניסה להדיח את נתניהו!!!

זה אינה שופרות. זו עליבות. זו רדידות. זו כפיות טובה. זו כת של זומבים. תארו לעצמכם שזה היה הפוך. שבנט או לפיד או גנץ היו עכשיו ראשי הממשלה. כשאין גליל. וגם הגולן נשרף. ועוד אין פרויקטור לצפון. ואין כסף. ודירוג האשראי ירד. תארו לעצמכם.

הרי אין מדינה בעולם בה ראש הממשלה היה נשאר בתפקיד, היה נשאר במדינה, אחרי מה שקרה כאן תחתיו. אבל מה שהכסיל הזה יזכור מביידן, זה שהוא ״ניסה להדיח את נתניהו״. ועוד מערב את הקב״ה ברפש הזה. במקום להגיד לו תודה.