אחרי תקופה קצרה מאוד ואף כמעט אפסית בהסתכלות היסטורית ורחבה, החלו הקולות הטועים וההרסניים הקוראים להקים מנהל אזרחי בעזה שמורכב מקואליציה אמריקאית־אירופית־ערבית־פלסטינית לצד נוכחות ביטחונית ישראלית. השנה ציינו 30 שנה להסכמי אוסלו שאת השלכותיהם הרות האסון על ביטחון ישראל, שמהן הזהרנו, אנחנו חווים על בשרנו כבר שלושה עשורים ונרגיש עוד שנים ארוכות קדימה.

גורמים בממשלה נגד קרעי: "החרמת הציוד של סוכנות הידיעות AP - טעות קשה"
לא לומדים מטעויות: התקרית הקודמת עם AP שעצרה את "שומר החומות"

מנגד, אנשי השמאל הסהרורי בחרו להתעלם במופגן מנאומי הג'יהאד של יאסר ערפאת, וכך גם היום. אנחנו רואים כיצד פוליטיקאים וביטחוניסטים בכירים בעיני עצמם מבקשים להמשיך את חזון העוועים להחזרת רשות פלסטינית מחודשת לעזה על מגש רווי בדם מאות חיילים שנפלו בשדה הקרב.

כשחזור מוחלט של אותם ימים, הם בוחרים להעניק רוח גבית לרשות הפלסטינית, שיש בה מי שמביעים כמיהה להשמדת היהודים מן האדמה, כפי שראשי חמאס יודעים לומר בקול ברור וצלול, וכן בכירי הרשות הפלסטינית דוגמת ג'יבריל רג'וב שנחשב לקול המתון בהנהגה הפלסטינית: "ההתפרצות (כינוי פלסטיני נפוץ לטבח יהודים) הייתה חלק ממלחמת ההגנה הפלסטינית, וההתפרצות הבאה תתרחש בגדה".

אותם גורמים פוליטיים וביטחוניים במרכז ובשמאל הישראלי עדיין בטוחים שאם רק ניתן לביידן ולאירופאים את ליטרת הבשר של יהודה ושומרון נזכה לגיבוי ביטחוני מלא, למרות שהניסיון ההיסטורי מלמד אותנו פעם אחר פעם כי ההפך הוא הנכון. דווקא הנכונות שמגלה ישראל לוותר על עוד ועוד חבלי מולדת היא זו שמגמדת את מעמדה בעיני העולם ומאפשרת להגיע לנקודת שפל שבה ידידתנו הגדולה ארצות הברית מוכנה להקריב את עתידה של מדינת ישראל בידי אויבים שקוראים במוצהר למחיקתה ממפת המזרח התיכון.

למזלנו, עם ישראל ברובו כבר אינו מוכן עוד להשתעבד לרעיונות משיחיים שמנותקים מן המציאות האכזרית שאיתה אנו מתמודדים, ולהקריב על מזבח השלום האוטופי את גורל בנינו ובנותינו. לכן, עלינו לומר באופן ברור: ישראל לא תקבל הכרה במדינת טרור שמאיימת על עצם קיומה.

בית בניר עוז לאחר הטבח (צילום: חיים גולדברג, פלאש 90)
בית בניר עוז לאחר הטבח (צילום: חיים גולדברג, פלאש 90)

לפנינו מערכה ארוכה שצפויה להימשך מספר שנים, ועלינו לדרוש כל העת מאותם אלו שלקחו חלק בגידול אימפריית הטרור הזו בעקבות רעיונות משיחיים, שיעסקו ביום שלפני ובניהול המלחמה כעת. במקום לדבר על היום שאחרי - עליהם לדאוג שאכן נגיע אליו בניצחון ברור ומוחץ. הרי ברור שאין ולו גורם חיצוני אחד שיסכים להיכנס לקן הצרעות בעודו קיים וודאי שתושבי הדרום לא יסכימו לחיות במרחק נגיעה מישות טרור שמצהירה בגלוי שבכוונתה לשחזר את אירועי ה־7 באוקטובר שוב ושוב.

הזוועות בכפר עזה. צילום: גדי קבלו

אם יש מי שחושב אחרת ואם יש כאלו הרוצים להקים בעזה או ביו"ש מדינת טרור שכזו - שיתכבדו ויגידו זאת לציבור בישראל וללוחמים בשטח באופן ברור. אל תהתלו בציבור ואל תסתירו ממנו את המטרה ההרסנית שלשמה אתם פועלים ושלשמה אתם סבורים שנפלו טובי בנינו. התוצאות הפוליטיות של מי שיעז לחשוב כך יהיו חדות וברורות גם כן. הציבור לא יסלח למי שיקים לצדו מדינת טרור שתאיים על חייו ועל קיום מדינתו. 

הכותב הוא ראש מועצת בית אל