עשור אחרי הנאום המכונן של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מול שני בתי הקונגרס, נאום מכונן שהיה הצבת תמרור אזהרה וקריאת השכמה לעולם כולו, להתעורר אל מול מימוש תוכניות ראש הנחש, איראן. עשור אחרי שהובילה מדינת ישראל את המאבק העיקש, הבלתי מתפשר, נגד ציר הרשע בהובלת ראש התמנון, איראן, תחזיותיו של ראש הממשלה הפכו לעובדות אחת אחר השנייה. 

היום יעמוד שוב, ראש הממשלה, על הבימה החשובה בעולם, כשמדינת ישראל נלחמת מול הפרוקסי האיראני, מול עזה, מול לבנון, מול תימן, מול סוריה, מול יהודה ושומרון, ישתף את העולם בביסוס לפיתת החנק של ציר הרשע בהובלת איראן. היום עומדים לצד ראש הממשלה הורי חטופות וחטופים, הורים שכולים וחטופים וחטופות ששוחררו בהסכם ובמבצעים נועזים, הם העדות לתוצאות החורבן שהמיט ציר הרשע בהובלת איראן על האנושות, על העולם, על העם בישראל. 

המומנטום של האריס לא עוצר: ההישג העצום שרשמה בתוך שעות
על חבל דק: האתגר המשמעותי שמצפה לנתניהו בוושינגטון

לפני עשור ניצב ראש הממשלה על הבמה המכובדת וביקש להקשיב לנאומי ההשמדה וההכחדה, נאומי הפתרון הסופי לעם היהודי, כליה וחורבן שמייעד לעם היהודי. לפני עשור עמד ראש הממשלה על הבמה החשובה, כשהקהל מריע שוב ושוב תוך קימה, התריע על תוכנית השלבים של איראן בדרכו להפוך למעצמה גרעינית, שתאיים על העולם כולו ובתוכם על מדינת ישראל. 

נאום נתניהו בקונגרס האמריקאי ב-2015 (צילום: רויטרס)
נאום נתניהו בקונגרס האמריקאי ב-2015 (צילום: רויטרס)

העולם מחא כפיים, התרשם מהנאום הרהוט, והמשיך להכיל את איראן, המשיך לראות בה שותפה להסכמים, המשיך לראות בה חלק מאומות העולם הנאור והמתוקן, המשיך לראות באיראן בת שיח לגיטימית על אף הצהרתה הברורה כי מטרת העל שלה היא השמדת מדינת ישראל. 
עבר עשור, נחתמו הסכמי כניעה, בוטלו הסכמי כניעה, הוסרו הסנקציות שהוטלו. עולם נבוך ומבולבל, חסר עמוד שדרה, עמד מול אימפריית רוע ורשע אשר דבקה במטרה האחת, הכחדת מדינת ישראל.  

והאיראנים עברו מתכנון למעשה, אחרי מלחמת התשה רב זירתית, רב שנתית, פלשו הטרוריסטים מעזה לשמונה עשר יישובים, קיבוצים, מושבים וערים בדרום, ביצעו את הנוראים שבמעשים טבח שכולו אונס, שריפת תינוקות, ביתור גופות, עריפת ראשים, ביזה וחטיפת אזרחים ממיטותיהם מביתם ובהם משפחות שלימות, מתינוקות ועד קשישים. אכזריות נוראה. בשל תקלה מבצעית לא בוצעה הפלישה גם מארגון הטרור בצפון, החיזבאללה, מרחץ הדמים הוביל למלחמה בדרום וללחימה עצימה בצפון, מתקפות על הפרוקסי.

שופל פורץ את הגדר 7 באוקטובר (צילום: רויטרס)
שופל פורץ את הגדר 7 באוקטובר (צילום: רויטרס)

לפני עשור עמד ראש הממשלה בקונגרס האמריקני וכנביא בשער התריע באופן הברור ביותר כי אם העולם לא יתעשת המפלצת האיראנית תרים ראשה וכך היה אחד לאחד. מתקפת מאות הכטב"מים וטילי השיוט מאיראן לעבר מדינת ישראל היו שלב נוסף בתוכנית השלבים למחיקת הישות הציונית כלשונם, מדינת ישראל מעל פני האדמה.

לפני עשור עמד ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו והתריע, הזהיר, היום אנו עדיין עסוקים במחירים הקשים מנשוא. המלחמות מול הטרור הן מהמוצדקות ביותר, המלחמה הגדולה שכל העולם החופשי חייב להשתתף בה למען עולם טוב ובטוח יותר, היא המלחמה באיראן, לגדוע את יכולותיה המאיימות על שלמות העולם.

הכותב הוא מומחה לישראל בעולם הערבי, מסבירן , איש חינוך ופעיל שלום