איראן היא מקור הרשע, ציר הרשע אינו מתחיל בסין או ברוסיה או בצפון קוריאה, ציר הרשע ראשיתו באיראן, אשר מבקשת להשתלט על העולם הערבי באופן שיטתי וכובשת מדינות, ומשליטה בהם את שלטון הקנאות הפונדמנטליסטי, השונא והמהווה איום וסכנה לקיומו של העולם החופשי.

לחוסר ההיגיון ולגודל התדהמה מדינת ציר הרשע, איראן, הינה חברה מקובלת במשפחת העמים החופשיים על אף שכל מהותה דיכוי והטלת מורא על אזרחיה ועל אזרחי העולם כולו.

המגעים למניעת ההסלמה קרסו? איראן הבהירה: "לא מפחדים ממלחמה כוללת״
ישראל בפאניקה מיותרת? גורמים ערביים טוענים כי איראן מהססת לשלוף את נשק יום הדין
רק חקיקה שקשורה למלחמה? באופוזיציה זועמים - לממשלה תוכניות אחרות

איראן מצהירה באופן גלוי, ללא מורא על חלומה ושאיפתה להכחיד את מדינת ישראל היהודית דמוקרטית מעל פני האדמה. על מנת לבצע את זממה, במשך שנים רבות בנתה איראן טבעת חנק, טבעת של אש המקיפה בשונאים את מדינת ישראל, יצרה ארגוני טרור המתנהלים כצבא לכל דבר ועניין, המוכנים ליום פקודה להשמדת מדינת ישראל.

איראן אינה הבעיה רק של מדינת ישראל איראן היא הבעיה של העולם החופשי, הליברלי, המתקדם, הנאור כולו. הגיע הזמן שכל מדינות העולם החופשי, ובראשם ארצות הברית והאיחוד האירופי יצטרפו למדינת ישראל ויפעלו בזרוע פלדה ובאגרוף ברזל נגד משטר האימים, משטר הדיקטטורה, משטר האייטולות.

נשיא איראן החדש (צילום: רויטרס)
נשיא איראן החדש (צילום: רויטרס)

משטר השנאה, משטר מפיץ הרעל והאימה בעולם, משטר המדכא מיעוטים להטב"ים, נשים, עיתונאים, משטר אשר כבוד האדם וחרותו, שוויון, צדק, חופש הביטוי, הם מילים זרות לו. איראן, נושאת את דגל השנאה לא רק לציונים לישראלים ליהודים אלא לכל מי שאינו חי ופועל על פי חוקי אמונתה ודתה הקנאית.

משטר ששם לו למטרה אחת בעולם להפיץ את הרוע ואת השנאה ולהכחיד את מדינת ישראל מתחת לפני השמים. חיסולו של איסמעיל הניה, הארכי מחבל וראש ארגון טרור החמאס בלב טהרן הוא קריאת השכמה לראשי ההנהגה באיראן, ובעיקר הרתעה כי ידה ארוכה של "המדינה הציונית" כמו שהם אוהבים לכנות את מדינת ישראל יכולה להגיע לכל מקום באיראן.

מזה 10 חודשים, מתנהלת מלחמת התשה מכוונת ומנוהלת ע"י איראן בשבע חזיתות מול מדינת ישראל. בעוד מדינת ישראל נלחמת בגבורה בחזית הדרום והצפון מול החותי'ם, בעיראק, בסוריה, וביהודה ושומרון, בחסות המלחמה הקשה איראן, דוהרת לעבר ייצור פצצות גרעיניות אשר יטילו אימה על העולם כולו ולא רק על מדינת ישראל.

תקיפה בחודיידה בתימן (צילום: רשתות ערביות)
תקיפה בחודיידה בתימן (צילום: רשתות ערביות)

מדינת ישראל אינה מסירה עינה מההנהגה האיראנית ומכוונותיה הפועלת להפוך למעצמה גרעינית עולמית אשר תטיל אימה על העולם החופשי כולו. על העולם הנאור, על מדינות אירופה, על ארצות הברית, על מדינת ישראל, ועל המדינות הערביות המתונות ליצור קואליציה יצוקה ועוצמתית מול הכוונות ההרסניות והמסוכנות לאנושות עליהן צועדת איראן. 

הגיעה העת לחזק, לבצר ולהקים את הקואליציה מחדש, קואליציית הציר הטוב מול ציר הרשע, כאגרוף פלדה להילחם מול ההנהגה האיראנית בכל הדרכים כדי למנוע ממנה להגיע ולהפוך איום ישיר על העולם כולו.

בזמן שמדינת ישראל נלחמת בארגוני הטרור בדרום ובצפון, בתימן ובעיראק, בסוריה וביהודה ושומרון היא פוגעת באופן אנוש בזנב הנחש אך ראש הנחש ממשיך לשגר את ההוראות, את ההנחיות, ממשיך בריצת אמוק לעבר הפצצות הגרעיניות, ממשיך להוות סכנה לעולם כולו.

אם העולם לא התעשת ויחבור למדינת ישראל בהגנה על האנושות מפני איראן מה שראינו מאז טבח שבת שמחת תורה בשבעה לאוקטובר ועד לכתיבת שורות אלה יהיה משחק ילדים אל מול עוצמות הרשע, הרוע והשנאה שיצאו מפי ראש הנחש. מלחמה בין לאומית חייבת להוביל לכריתת ראש הנחש ולגדיעת שאיפותיו.

פלסטינים לאחר שחצו את גדר הגבול עם ישראל ברצועת עזה, 7 באוקטובר 2023 (צילום: עבד רחים חטיב פלאש 90 )
פלסטינים לאחר שחצו את גדר הגבול עם ישראל ברצועת עזה, 7 באוקטובר 2023 (צילום: עבד רחים חטיב פלאש 90 )

מדינת ישראל הוכיחה שזה אפשרי, מדינת ישראל הוכיחה שאפשר להגיע עד ללב טהרן, לבית מסוים לחדר מבודד, למיטה עליה ישן הטרוריסט ולהביא בשורה לעולם עם חיסולו. מדינת ישראל חייבת את העולם כולו איתה העולם הנאור, העולם של האור, כדי להתמודד אל מול החושך הגדול שמפיצה איראן, מדינה שהיא כולה רוע צרוף ומזוקק. חייבים לעשות זאת עכשיו טרם שנעמוד מול שוקת שבורה והנהגה איראנית האוחזת בנשק גרעיני.

נאיל זועבי הינו מומחה ישראלי לחברה הערבית בישראל פובליציסט, מחנך ואיש שלום.