ימים ארוכים שאנחנו ממתינים ל"פעולת נגד" של איראן ושלוחותיה לרצף חיסולי הבכירים בארגוני הטרור חמאס וחיזבאללה שהתרחשו בשבוע שעבר ועוררו עניין רב בישראל ובעולם כולו. העובדה שאנחנו מחכים כמו מדינה בהפרעה למדינות וארגוני טרור שיקבלו החלטה לתקוף אותנו ולא עושים כלום מרתיחה אותי כל כך.

רק לפני כמה ימים התפוצצו שני כטב"מים שלא יורטו באזור נהריה והסביבה וגרמו לפצועים אנוש וקשה. מה שהפך לשגרה בצפון כבר עשרה חודשים; חיזבאללה לוקח אחריות, אנחנו מחסלים מחבלים בתגובה, והמשוואה הזאת מטורפת בעיניי. ארצות הברית מרתיעה אותנו, נאומים של נסראללה מככבים אצלנו בערוצי התקשורת ומספרים לנו כמה אנחנו לא מוכנים ושאנחנו נמצא את העיתוי והזמן הנכון להכות ולהגיב. בכנות, אני לא מאמין לשום מילה מהסוג הזה.

"פוטין קאמפף": ברוסיה יפסיקו ללמד את ההיסטוריה העולמית
נסראללה חשף בנאומו: נראה שהוא חושב שהגיע ל"איזון המושלם" מול ישראל

דובר צה"ל עולה לשידור חדשות לבקרים רק כדי להודיע ש"אין שינוי בהנחיות פיקוד העורף" כי הוא משום מה חושב שזה מרגיע אותנו. אז תרשו לי לחדש משהו לדובר צה"ל: ההצהרות הריקות מתוכן שלך לא מרגיעות אותי בכלל. הן רק מעצבנות אותי עוד יותר. ממליץ לך לחשוב פעמיים לפני שאתה עולה לשידור כי יש אזרחים כמוני שאין להם צורך בהצהרות סתמיות כמו שאתה נותן בימים האחרונים.

דובר צה''ל תא''ל דניאל הגרי (צילום: דובר צה''ל)
דובר צה''ל תא''ל דניאל הגרי (צילום: דובר צה''ל)

לא נעים לומר זאת, אבל איראן כבר ניצחה במלחמה הזאת. היא הצליחה ומצליחה גם עכשיו להפעיל עלינו טרור עוד בטרם ירתה רקטה או שיגרה כטב"ם אחד לשטח ישראל. אנשים כמוני חושבים פעמיים לפני שהם יוצאים מהבית בימים האלה. פגישות מבוטלות, סדרי יום שלמים משתנים ועוד דברים רבים.

אני לא איש ביטחון, אבל אני מאמין שישראל יכולה לנקוט מתקפת מנע מסוימת כדי להקדים או להקטין במידה מסוימת את התגובה האיראנית. אני לא מבין למה לא עושים את זה. יש לנו מטכ"ל ודרג מדיני שכנראה מחכים לאירועים רבי-נפגעים עם הרבה נרצחים ופצועים כדי להראות לאויב שדם אזרחי ישראל הוא לא הפקר ושבעל הבית השתגע, וזה מדאיג מאוד.

ברור שאיראן לא תמהר לצאת להתקפה על ישראל כי המצב הזה הוא אידיאלי מבחינתה. היא מפעילה טרור על מדינה שלמה ונהנית מזה. הגיע הזמן להראות לאויבים שלנו שאנחנו מדינה שלא משחקים איתה וכל עוד לא נעשה את זה הם ישתמשו בנו כסמרטוטי רצפה שלהם. תתחילו לדבר מזרח-תיכונית.