אפילו הקורונה לא תוכל להשכיח מאיתנו, הנשים, את העובדה כי אוקטובר הוא חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד. החודש הזה נועד בראש ובראשונה להעלות את המודעות לעובדה שגילוי מוקדם של סרטן השד יכול להציל חיים. חברות אופנה בינלאומיות רבות נרתמו למען המטרה החשובה על ידי השקת קולקציות קפסולה ופריטים בודדים על טהרת הצבע הוורוד, שנבחר לסמל הרשמי של המאבק במחלה השכיחה ביותר בקרב נשים בעולם.
מעצב־העל ראלף לורן מציין 20 שנה לתוכנית PINK PONY של המותג. וכחלק מהיוזמה השנה הוא הוציא מיני־קולקציה עם פריטים על טהרת הוורוד, שההכנסות ממכירתם יועברו כתרומה למאבק במחלה. גם מותגים כמו ג'ימי צ'ו, GUESS ובלנסיאגה השיקו קולקציות מודעות שיימכרו במהלך החודש.
הקמפיינים שצברו תאוצה ברחבי העולם הגיעו גם לישראל, וחלק מרשתות האופנה והביוטי מציעות פריטים ייעודיים לרגל חודש המודעות. גם אם ייצא לכן לקחת חלק פעיל ולרכוש אחד מהפריטים שמציעות החברות השונות, וגם אם לא - זאת הזדמנות ללבוש ורוד כדי להכניס טיפת אופטימיות לחיים שלנו בתקופה של חוסר ודאות, ועל הדרך להזדהות עם אחיותינו שמתמודדות עם המחלה הקשה.
הנה כמה פריטים שמחכים לכן ברשתות השונות:
קסטרו, 169.90 שקל
נאוטיקה, 399 שקל
JACK KUBA, 179 שקל
תיק של CK לפקטורי 54, 579 שקל
סניקרס בהשראת הסרט הוורוד SCOOP, 79.90 שקל
ALDO,
59.90 שקל
VANS, 329.90 שקל
ללין,
19.90 שקל
סטיב מאדן, 600 שקל
GUESS, 399 שקל
מסכת בד, רשת ארנקי עמנואל, 15 שקל
CASIO, 249 שקל