אין על טיפוח מכף רגל ועד ראש – כמו שאני תמיד אומרת: הגוף שלך הוא מקדש האהבה שלך! תראי לו אהבה והוא ייתן לך כל כך הרבה חזרה. מכירות את הנשים האלה שכשהן עוברות במסדרון נשאר אחריהן שובל של ריח טוב, שגורם לכולן וכולם לסובב אחריהן את הראש ולהסניף את הריח הטוב? אז איך עושים את זה? אספתי את כל הסודות והטיפים הכי שווים שיעזרו לך להשיג ריח גוף טבעי, מטריף ושמיימי במדריך אחד משכר חושים – מוכנה לסובב ראשים?

1. מקלחת לפחות פעם ביום

מקלחת של הגוף והאיברים האינטימיים פעם ביום חשובה לא רק לריח הגוף אלא גם להיגיינה והתרעננות. במיוחד בימי הקיץ החמים, בימים כאלו גם שתי מקלחות לא יזיקו. שכבתם? הוא ירד לך? אוננת עם סטיספייר מענג? היכנסי למקלחת שטיפה קצרה של הפות למניעת היווצרות פטריות ושאר זיהומים. שימי לב, את הפות אסור לשטוף עם סבון, היא יודעת לדאוג לבריאות של עצמה ושטיפה עם מים מספיקה בהחלט.

מקלחת של הגוף והאיברים האינטימיים פעם ביום חשובהמקלחת של הגוף והאיברים האינטימיים פעם ביום חשובה (צילום: אינג'אימג')
מקלחת של הגוף והאיברים האינטימיים פעם ביום חשובהמקלחת של הגוף והאיברים האינטימיים פעם ביום חשובה (צילום: אינג'אימג')

טיפ זהב: הקדישי במקלחת "זמן לעצמך". זה הזמן שלך להתחבר עם הגוף שלך, לשחרר את המחשבות המדאיגות, לשטוף את היום שלך ממך, אם המקלחת בסוף היום, או להתרענן לקראת היום שעומד לבוא, אם המקלחת בבוקר.

2. דיאודורנט זה בסיסי!

לא משנה כמה ליידי את, את מזיעה! כן, אני יודעת זה מבאס, אבל אלו החיים. דיאודורנט הוא המוצר הבסיסי ביותר, שיעזור לך לעבור את היום בלי ריח של זיעה מבית השחי. יש מי שמעדיפה רול און, אחרות יעדיפו ספריי, זה לא באמת חשוב, העיקר שהוא מחזיק לאורך זמן ושהריח נעים ונשי ולא מזכיר בית שימוש.

טיפ זהב: קחי איתך בתיק דיאודורנט ספריי קטן, בעזרתו תהיי מוכנה לכל סיטואציה. גם אם הוא הזמין אותך לדייט בהפתעה ואת צריכה להגיע ישר העבודה וגם אם מאיזו שהיא סיבה נהיה לך ריח רע במכונית, תמיד יהיה לך איך להתרענן.

דיאודורנט הוא המוצר הבסיסי ביותר (צילום: אינג'אימג')
דיאודורנט הוא המוצר הבסיסי ביותר (צילום: אינג'אימג')

3. קרם גוף / שמן גוף נשאר לכל היום

קרם או שמן גוף נספגים טוב בעור ומספקים ריח טוב לאורך שעות רבות. אז אחרי מקלחת ודיאודורנט פנקי את עצמך בעוד כמה דקות של מסז' עצמי עם איזה קרם גוף וניל או שמן גוף בריח לבנדר.

4. ספריי לשיער

בנות ששמות ספריי בשיער הן אלו שמשאירות אחריהן שובל של ריח כשהן עוברות, אז גם אם השיער שלך לא מצריך איזה טיפול מיוחד – אם יש לך היום יום מיוחד או שבא לך להרשים מישהו פנקי את השיער בריח טוב וזה יעשה גלים!

5. אננס זה לא רק טרנד

אומרים שאננס משנה לא רק את ריח הגוף אלא גם את טעם מיץ האהבה שלך! האם זה מדעי? לא, אבל מה אכפת לך? אננס טעים, וכשחושבים על זה יש בו גם קצת סקס אפיל, אפרודיזיאק טרופי שכזה.

אומרים שאננס משנה לא רק את ריח הגוף (צילום: אינגאימג')
אומרים שאננס משנה לא רק את ריח הגוף (צילום: אינגאימג')

טיפ זהב: תחתכי לשניכם אננס ותתפנקו ביחד. הוא יאכיל אותך, את אותו, תאכילו אחד את השני אננס ישר מהגוף, ואז תבדקו אם מיץ האהבה שלכם מושפע מזה - והיי, אל תשכחי לחזור לספר לי אם זה עבד!

6. היגיינה, תזונה מאוזנת ושימוש במוצרים טבעיים

חוץ מהמקלחת היומית גם שטיפת ידיים עם סבון, צחצוח שיניים, תזונה בריאה ומאוזנת, שתיית מים מספקת, שימוש בתחתונים מכותנה ואי שימוש בתחתוניות ופדים ישמרו על ההיגיינה והבריאות שלך ועל הדרך ידגישו את הריח הטבעי והנעים של הגוף שלך.

7. פורמולות פרוביוטיות

לעיתים יש ריח רע מהגוף כתוצאה מחיידקים ופטריות. במצבים כאלו כמובן שחשוב ללכת להיבדק ע"י רופא, אבל אחד הדברים שעלולים לעזור הוא נטילת פורמולות פרוביוטיות, שיעודדו התרבות של חיידקים טובים, ימגרו חיידקים רעים ובסופו של דבר ישפיעו גם על הריח הטבעי של הגוף שלך.

עד הפות

דווקא בפות האהובה שלך נמנע מחומרים כימיים ובכלל נעדיף להשאיר אותה כמה שיותר טבעית. למה? כי היא מושלמת כמו שהיא, ואם את שומרת על תזונה מאוזנת והיגיינה אז הריחות הטבעיים שלה ושל מיץ האהבה הג'וסי שלך יהיו הכי מטריפים בדיוק כמו שהם.

לסיכום, ריח הגוף הטבעי שלך מדהים, ובינינו את לא צריכה לעשות הרבה מאמץ כדי לשנות אותו, כי הגבר הנכון יאהב אותך בדיוק ככה! אבל במועדים מיוחדים ואם בא לך למשוך תשומת לב של מישהו אין כל רע בקצת התבשמות והתגנדרות – קראי את כל הטיפים ובחרי מה את מאמצת ליום יום ומה לאירועים מיוחדים. לדוגמא: מקלחת ודיאודורנט חשובים בכל יום, אבל ספריי לשיער אפשר לשים במיוחד כדי לפתות את הבחור הזה שעובד בחנות מול העבודה שלך ותמיד רצית שיזמין אותך לדייט ויטרוף אותך בתשוקה.

שלך,

לימור

לימור בנדל, מורת דרך לענג, מלווה זוגות ויחידים ליצירת חשק מיני ותשוקה לאורך שנים. כנסו לקבוצת הפייסבוק מתעוררים ביחד לעוד פוסטים בנושא.